2013年10月11日 星期五

手術後的柏仔

好野~成個下晝都超嘆~~12點一放工走去剪頭毛~~不過今次無剪好短喇~~係咁以修修佢過生日同去旅行~~買埋去旅行要用既野就番屋企食左兩個包~~訓晏覺~~超嘆~~~家陣就出去接毛寶佢地放工今晚開我和杯的生日趴~



嗚嗚嗚~講完粒人仔~點離開得隻傻狗柏仔~~~4月哥時柏仔應該經歷佢呢世狗第四個低潮....佢隻耳仔損左....為防佢再r...所以要佢戴個罩....之前都見d狗仔戴過.....我未見過咁大個罩的......睇下柏仔個樣幾慘.....




未試過見到佢咁無心機...可憐呀~




加上佢仲做左個大手術.....做完之後....成隻狗身型超級漲....睇睇佢個胃腩位~~~~佢做完手術第一次上去探佢都呆左....真係肥左好多!!!!!!!!!!!!!




側面睇都係咁肥~~~~仲係咁為食~~~~~~~~~




為食到癲~~~仲俾我地笑佢肥~~~~肥佬柏~~~




以前後生哥時輕輕鬆鬆咁就可以偷偷訓係梳化下面監視杯執行李~依家無呢支歌仔唱喇~~~佢都肥到入唔到去~~




不過無論你係肥狗定瘦狗~我還是那麼喜歡柏柏~你要身體健康呀~






yeah~~yeah~~
放三日假呀~~~
做d咩好呢做d咩好呢~
你地有d咩做呀???



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---9日!!!
下!!!!!
咁快就單位數喇~~~好緊張呀~~~

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈哈~~~多謝你既提醒~~~3日半咁就過左~~

      刪除
  2. Hi 小t,今日又放早半日超嘆呀!剪個靚髪精精神神去旅行正!今晚提早幫㚷同杯公子開生日趴、玩得開心d 喇!柏仔4月份時做手術呀!現在好番未呀!柏仔今年幾大呀?又快三日假,會否去high tea 或唱卡呀?重陽節我會去拜山架、妳會去拜妳爸爸嗎?話咁快仲有九日就去旅行喎!記得帶埋部靚相機去影多d 靚相返來呀,加埋有毛寶大師高手、一定會有好多靚相䏲!南非迷城d 酒店下午茶好正架!妳一定要試下囉!bye!!!

    回覆刪除
  3. 根本就非常極度唔抵...種要掟咗6000蚊LO:'(
    點解我地俾人少行一個景點少咗兩餐飯都係同價!
    我寧願睇多D都唔想要本郵冊呀:'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 華....乜依家去北京咁貴既咩????????6000蚊喎!!!!

      刪除
  4. 放3日......HEA足3日......快D執行李啦,望遠鏡啦))))

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakka~~~係喎~~我真係未執野呀~~~~~

      刪除
  5. 柏仔隻耳仔損哂 慘慘呀!! 最怕啲狗狗有事 佢又無得同人講 見佢哋無哂心機 好心痛呀!!!
    哈哈哈...... 你哋笑佢肥 佢走頭呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...佢之前試過發燒病到訓左係度行唔到又哂心機...我個fd個媽媽以為佢中左風添呀...後尾叫醫生上屋企睇佢原來佢發燒....嚇死囉....
      係呀~~~我地笑親佢佢都係走開架~~~

      刪除
  6. 係狗仔一生人都會有機會戴呢個太空罩,我以前隻狼狗都戴過無數次,不過佢地真係勁唔鍾意囉!
    柏仔快啲好番.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好番架喇~~~係4月份影的~~~~
      佢咁大隻狗應該係第一次~~

      刪除
  7. 今次無對望啦﹖仲記得你上次果篇話同佢對望之後就....
    好耐無响你D BLOG 見到柏佬
    仲有好耐無見你同肥鵬哥的經典搞笑對白...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀唔可以對望架~我梗唔望佢啦~
      柏佬好快有新blog面世~請期待~
      同爸爸既對話...只有舊既copy咋;[

      刪除
  8. 柏仔好慘呀,佢好番,比多d嘢佢食啦。你咁鍾意狗,比兩條片你睇下啦,好得意架。
    http://9gag.com/gag/amXBo76?ref=fb.s
    http://9gag.com/gag/aXbYn5g?ref=fb.s

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀!~~我地有餵佢食野呀~
      好勁呀隻狗!!!!倒立行都得?!?!?!?!?我都唔得~~~好叻~~~

      刪除
  9. 我這幾天, 執緊行理去旅行呀,

    回覆刪除
  10. ♦░晚░安░¤。░天░天░歡░樂░無░限░F░U░N░•☾。☁
    ─╔╗─────╔╗────╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*☆
    ╔╝╠═╦╦╗╔╝╠═╦╦╗║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ║╬║╬║║║║╬║╬║║║║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ╚═╩╩╬╗║╚═╩╩╬╗║╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ────╚═╝────╚═╝──────────────╚═╝
    。█.。▄.。.♪ ೋ♫.•°•♩♬。▄.。█.。▄.。█.•*¨*•。•*♬¸.•♩

    回覆刪除
  11. 小t,玩得開心啲,謝謝妳又可以跟大家分享妳去南非之旅既點滴啦@.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心可以寫blog同大家分享~~~~~

      刪除
  12. 去多少天呀?自己去定跟團呀?

    回覆刪除