2013年10月28日 星期一

南屏雅敍

hello~我番來喇~係度報個平安先~~~~~去左南非玩左8天~回來了~~~~~係南非短短幾日....將我由一個白面帥哥....曬到燶左番黎呀!!!!!!依家既膚色好樣衰!!!!!!!



又講又講又講呢間我好鐘意食既茶餐廳~~南屏雅敍~~地址:澳門十月初五街85至85號A....電話:2892 2267




一間非常舊式既茶餐廳...係哥種門口有個窗拉開....然後叫入去就咁買個蛋撻哥隻~~~~



雖然就唔算係好乾淨架喇~不過我就係鐘意呢種咁舊既味~~




凍奶茶 $12.....唔識評價~~因為我唔飲開~~



牛肉波蛋米 $21...毛寶說:最鐘意食咁幼既米粉~



食食下見到剛出爐既蛋撻 $4.....即時叫一個~~~真係超級的熱辣辣呢~~~~好好味~~~皮夠鬆蛋夠滑~~~



三催四請既主角出場了~叉燒蛋文治 $15.....我最愛的厚床褥~~~~





但比起之前我覺得已經無咁厚了~~不過仍然好味~~~係呢度食野.....除左要有d耐心....仲要忍受老伙計們的臭脾氣....仲有常常漏單的情況~



食飽飽去左MGM度睇佢新開既大大水族館~之前有蝴蝶館呀~又有好靚既聖誕裝飾~~~~今次呢個係廣場中央既水族館又幾勁喎~~~~




可惜行近一睇.......d水超俗呀!!!!行到超近先見到魚仔~~



不過d裝飾又幾得意既~~~置身廣場~~~就已經好似置身大海中~~~





好樣衰~~~頭先中午12點幾~
到左香港~
住兩點鐘船番澳門...
番到去....
我坐左13個鐘頭機....等船等左個幾鐘...
再搭埋船番黎....
其實已經成日幾無沖涼洗頭....
但我個頭又lup面又油.....
我一擺低行李...
就遊走係澳門大街小巷...
跑去我姑媽鋪頭攞餸~~~~~~
唔知有無嚇親路人呢~~~
wakakakakakakak~~~~



去完南非....
暫時感想.....
唔會再翻去.....
完全期望過大~
加上黑人種族歧視黃皮膚既客人
呢點我絕對容忍唔到!!!
電視上的熱情南非人係假的!!
完全俾兩年前某南非旅遊特輯呃左...
仲有...完全未試過使唔哂d錢...
而且個gip亦都前所未有咁輕咁番屋企....



南非blog會盡快推出~~~~
等我睇睇d相先~
今年無報時器喇~~~
喊喊~~
好彩下個星期二先上班~~hehe~

35 則留言:

  1. 歡迎妳回來!
    我睇妳同之無乜唔同!
    仲喺好靚~~
    等妳得閒post啲相分享下

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係~呢d相你之前架嘛~~~
      我仲排緊相~~我會快快的~~

      刪除
  2. 咁快返咁嘅?
    黑人歧視番人轉頭??????咩世界?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我無同你講我去8日咋咩??
      (正是我心想的...)

      刪除
  3. 原來去南美要成13個鐘咁耐架~~~
    好想快D知多D你係南非遇到既事 !!!
    MISS YOU >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~所以我都唔敢諗去南美洲個頭臭到點~~~
      我都好想快快講~~但等緊毛寶豬的相~~
      想你~

      刪除
  4. 以前D人去南非, 大多都係買鮑魚..... 現在都無乜野好買了.

    下次你去玩時, 記得帶枝太陽油去, 真係會好一點咖.

    我去澳門時, 都會幫襯十月初五街D舖頭, 真係可以帶給我童年的回憶, 不過, 好快那裡就會不一樣了.

    那裡服務態度差DD, 所以好快會被時代來淘汰呢. 南非都一樣, 佢地國家好大鑊, D人做事做人態度有問題, 如果佢地無富厚資源, 和白人留下給他們的底子, 佢地現在一定日子難過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚得乾鮑買...我無咁多錢~~~~~
      我有帶呀.....不過我無定時補呀~~~
      唉...其實澳門變左好多囉...
      我都係同你一樣咁諗....諗番哥日我真係好激心~

      刪除
  5. 嘩! 仲有咁多日抖下. 咁就慢慢整理都唔遲, 快D搽返D 99%蘆薈啦, 快D變返白滑.
    出爐蛋撻冇乜可能唔正既, 但件蛋治個餡就幾正下. 杯奶茶, 一睇D色就唔對版啦, 應該麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有搽呀~~今日仲開始甩皮呀!!!!
      奶茶我真係無咩幾可飲~

      刪除
  6. Hi 小t,妳回來喇!南非冇想像中咁好玩呀?下次去過好玩架地方喇!外國人係成日歧視d 黃皮膚人架、但黑人我十幾年前去d 態度好友善喎!南屏雅敍我上年暑假都去過!d 嘢食都o.k. 但D 伙計就態度差d!南非旅遊blodg 幾時有得睇喇!仲有成個星期先上班、好好休息下喇!bye!!!!

    回覆刪除
  7. 對黃皮膚有歧視,吓。。。咁衰架,好想知你的旅程中的點滴,至於攪攪棒我要呀))))幫我keep住先,我嚟澳門一定親自嚟攞。。。呵呵*

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...真係堅衰!!!我真係有嬲!!!我會打哂出黎!!!!!!
      好的~幫你keep住~一係我遲d係blog post出黎...睇下你想唔想要啦~

      刪除
  8. 我喜歡試地道嘢,下次我過來澳門要去試試,種族歧視黃皮膚,我極討厭此種行為﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀黎試下啦~不過你地香港都有澳牛係咪??唔知邊間正d??
      完全歧視我地!!

      刪除
  9. 小t...咁快回來了°*‧哈哈哈
    我今晚回覆哂E-Mail♦・゚拜拜YB進入唯讀
    真係開始好忙喇喂∴YB度搬屋∴我家又整屋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!!!我都忘了進入唯讀添!!!!!不過我應該已備份~~

      刪除
  10. 歡迎歸隊. . .哈哈哈 ^0^ 等睇 動物啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真~~唔算影得好多動物~(我想像中少~)

      刪除
  11. 係呀,早幾年都聽過朋友去南非既不愉快經歷,所以對哩個國家印象... ...
    哈哈,我都係呀,由加拿大返香港中間仲喺首爾轉機,個樣不但只殘個身仲好臭~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我番到黎d朋友問我好無玩...我都唔識點講~
      係呀~~~尤其個頭~~堅係臭~

      刪除
  12. welcome back,小t,好掛你呀~~
    歧視lee樣嘢,真係度度都有,要睇下彩數,好彩咪遇少啲囉,灰~~
    成日都見人介紹南屏既蛋治,但仲未排到佢呀,過親大海都太多選擇嘞。唔知香港既澳牛好味,定澳門南屏好味啲呢?話時話,我而家好掛住澳牛既炒蛋呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~~好衰架~~~~~
      佢係歧視我地歧視得好嚴重!!!我堅嬲~
      係呀~~~其實我都好想試下澳牛呀~~~~不過仲未有機會~~~~好想試呀~~係邊頭架??

      刪除
    2. 咁衰,唔怪得之你咁嬲啦~~
      澳牛地址:佐敦白加士街47-49號地下
      星期一至三、五至日: 07:30-23:00 (逢周四休息)
      我覺得澳牛好味,weekend通常要排隊,不過都好快有位,因為坐得好逼,食完都會想走架嘞。好多人覺得啲夥計態度差,但我覺得ok,最緊要落單快啫,唔好問佢地嘢就無問題。我通常叫叉燒意、炒蛋多士~~

      刪除
  13. hello 小T,剛在網上發現你個blog,正正,bookmark 左佢先,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下~~~~~真既~~~多謝你呀~~~得閒多d黎探我啦~~~~

      刪除
  14. 咁都歧視~~有無九菜!!!
    姐~~~歡迎你返黎AR~~~~~我有好想你同想著要同你唱K呢~~~~~~
    enjoy yr hhohohohoh0liday~~CU

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要足本話你知呀第日~~~
      係呀係呀!!!!我同寶都講:唔得喇~~好想唱k!!!幾時得閒??

      刪除
  15. 歡迎回來,南非好玩嗎??

    回覆刪除