2013年10月15日 星期二

江記(雞佬)粥粉

今日有幸呀~~~可以上堂呀~~~上午只做個半鐘野~~~雖然有兩個鐘唔使做野....但係我仍然覺得好攰~~~可能我成個人成個情緒已經去左旅行當中~~~~~~~~好開心呀好開心呀~~~好緊張呀好緊張呀~~~~~~~~~~~~~好彩呢個禮拜番晏~可以睇埋拳皇先訓~~~~~就黎大結局喇~~~



今日要推介既係江記(雞佬)粥粉......地址:澳門柯利維喇街25號地下....電話:2836 9322.....夜晚6:00開到凌晨04:30....星期日唔開架~~哥日我地就係約左教我地ukulele姐姐係呢度簽保單~~係佢推介我地食的~~話:雞佬又平又好味~~...好~~黎會一會佢先~話實在~唔算易搵....ukulele姐姐之前黎過都搵左一陣先搵到~~




鋪頭唔大...一入去得3張檯~望望餐牌....野食都唔算貴喎~仲幾多選擇下~




我叫左黑椒雞扒豬大腸撈米.....雞扒撈米就$21....加多個餸唔知加幾多~~聽ukulele姐姐講雞扒係必叫的~雞扒確係唔錯~~撈米就淡口左d....




不過可以試下佢d辣撈下d米~幾特別的~因為我食到有一粒粒的應該有蘿蔔係裏面~~(唔知有無食錯~~)....令到佢d辣有少少甜甜地的~~




ukulele姐姐叫的法式蒜香蝦麵 $29....不錯不錯吃呢~~~~d蝦唔知係咪有用咸蛋黃一齊炸過呢???幾好味喎~~~~~因為齋炸蝦應該唔會係呢陣味架.......好香口~~~~~




毛寶叫的泰式金不換牛肉米 $27....將炸左既金不換放係碗粉度~~唔~~好正呀~~~~~~~




之後一次去我叫過花雕豬腩片撈米 $21......食落一d花雕味都無~不過佢d豬腩肉d味醃得幾好味~~~豬腩肉有少少肥痴住~~幾正~

雞佬都幾有特色~~值得一試~~~~





噚日中午食左個咸魚雞粒炒飯...
之後.....就連夜晚都無食野喇....
一直到今朝食早餐先食左個麥皮...
個炒飯又幾抵喎~



我噚晚已經打開個gip開始執野入去喇~~
好緊張呀~~~~~~~~~~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---5日~
6月之後就乖乖的~~
就等這天~

29 則留言:

  1. 呢間啱我喎,睇落大腸好得咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 開飯啦冇呢間資料......搭咩巴士去架?近邊?

      刪除
    2. 大腸我鐘意食炸既多~呢個鹵水的我麻麻~

      刪除
    3. 你真係考起我...應搭8號巴士去到永樂戲院....再係對面d橫街裏面...
      我有寫地址架你上google睇下~

      刪除
  2. 我自己都未執野...
    D人個個都話少兩餐飯少個景點冇所謂...
    但我真係非常之有所謂!有本郵冊又點姐?錢咪又係一樣又係唔肯退:(
    你睇下~http://bcentrance.blogspot.com/2013/10/blog-post_540.html
    我真係好唔開心LO :'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 0我~都仲有幾日~慢慢執啦~
      篇野我睇唔到呀~~~~無授權我睇~~~
      我都明係幾唔開心既....
      不過既然已成事實...咁就....
      同d鐘意既同學仔一齊開開心心咁去玩啦~

      刪除
  3. 其實澳門食野,價錢真係好大偏差下喎,真係要搵啲地膽教路先食到平靚正啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯無錯!!!真係差好遠架...要睇區份啦~有d地方會平d既~

      刪除
  4. d 食物好吸引呀, 但好似幾高卡路里喎, 哈哈!
    呢2個星期有返小小時間, 想將yahoo blog 先轉去tumblr, 但唔知點解連唔到線去tumblr.com . . . 開始對寫blog 心淡了 . . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完先減~通常都係咁架啦~~
      點解既???就咁係佢yahoo話轉資料哥度禁個制就ok喎....不過首先要開個tumblr開個acc先囉....
      加油呀!!!

      刪除
  5. 哈,呢間粉麫都唔錯喎,下次有機會去澳門又多個宵夜選擇,如果無人介紹,呢d舖仔我地見到都未必入,上年去澳門住十六蒲,我個澳門親友話附近有間六記竹昇麵,咁我地咪去試囉,我地仲夜鬼媽媽先去,由十六蒲行過去,都行咗好耐,條街仲要人影都唔多隻,驚驚,最後搵到買咗外賣返酒店食,返到酒店又掛住hea,擺咗個幾鐘先食,但竟然仍然好味喎,d麵又真係爽同無梘水味,唔錯, 其實果度無人介紹我去真係唔識去!! .所以好like 你個blog ^^
    我其實兩三年先去一次澳門,因為我唔gambling,見你成日介紹美食都有衝動過去食食食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~宵夜真係唔錯的~~~~
      0我~16蒲如果識行行過去好近je~不過又真係幾黑架哥段路!!行出前面正街再轉入去會好少少~
      係呀...其實澳門又真係無咩野玩~~~~~得個食字~~
      拿拿拿~~~不過我講既好味係岩我個人口味架~~~未必岩大家架~~~~

      刪除
  6. 妳早d出嗎?等我琴日去試下嗎.下次去試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~你過黎喎~點呀今次好玩嘛~

      刪除
    2. 沒有去什麼地方,只帶呀姨去大三巴同新蒲京影相

      刪除
  7. 好想試嗰個金不換牛肉米呀,但唔知可唔可以轉撈米既呢。
    仲有5日就去旅行,戥你好開心喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該可以啦~~~~下次我試下先~~~~
      好緊張呀我~~~~~~好想快d過埋呢兩個工作日~~

      刪除
  8. 澳門食野真係好平,仲要好好食咁樣...............仲有5日炸)))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 一dd地方啦~~~又唔係真係樣樣咁平既~~

      刪除
  9. Hi 小t江記粥粉,正喎,是否在新馬路個邊呀?電話我抄低咗,得閒去仄下先!雞扒豬大腸撈米$21 好低!泰式金不換牛肉求,巧正呀!好始執野喇,記得帶𣲙衣喎,迷城d洒店有泳池可以曬太陽架!仲有五日炸,我都鄧妳緊張呀!去南非耍搭成12 半鐘頭機程再加去開普通一個鐘程機,記得帶書同download d 戲睇喎、妳生日果日下午來香港食午飯,使唔使我介紹d 地方比妳!bye !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀係永樂戲院哥頭的
      我down左好多戲

      刪除
  10. 回覆
    1. 我都好緊張呀~~~非洲只去過埃及~~~~就快去多一個地方喇~

      刪除
  11. 雖然D野食醜醜樣貢..但估唔到又貢得wor!...
    一盒炒飯竟然可以抵埋DINNER個餐..厲害ar. 我好LIKE食炒飯! LIKE到停唔到口gar,次次屋企人炒我都要佢炒大大碟gar! heheheheh
    仲有幾日jar,快d準備好要帶去旅行既野ar...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~~查實個樣都ok既~~~~都吸引架現場睇~~~~~
      係呀係呀~~~我都好鐘意食炒飯架~~~我覺得好好味架喎~~~~我地品味相近呀~~~~~~
      準備中~~~最緊要down戲係機上睇~

      刪除
  12. 妳去咗旅行嘅日子,我就冇咗精神食量。

    回覆刪除