2013年10月18日 星期五

七公子聚會@師傅仔

hehe~28歲的最後一天~番工很順利~已經係很好的禮物~今晚同左媽媽去新葡京裏面既日夜咖啡廳食晚飯~好開心~~咁岩線隔離檯撞到我既小學同學~~~~佢仲同我講:我岩岩先睇完你個blog(笑)....仲話佢之前去台灣都有參考我的blog~~~搞到人地好開心添~~~hehe~~唔知佢係咪有睇我之前中學同學聚會篇blog.....佢話:我連小學d相都有~~我幾驚呀~~~~我已經唔記得自己小學個樣係點~~~~wakakak~



某天~公子約埋一齊去食師傅仔~~~~好開心~~因為我地今年約得齊人出黎食飯真係3隻手指數得哂~~難得呢日可以約齊出黎~~真開心~~~~師傅仔係食小炒既~~岩哂我啦~~可以叫多d餸share黎食~~超開心~~~d小炒由$40幾開始....多數都$60幾$70就有交易~價錢相宜~~而且佢大部份餸我都好鐘意食~~~~金菇肥牛煲~~有d咖哩味~~送飯一流~~




辣酒煮花螺~味道好味~但花螺太細粒了~~




泰式炒花甲~加左九層塔既野實好味~




招牌既凍蝦~~~加埋圖中帶點泰式既汁~~~好正架~~~最鐘意佢有竹籤串住我唔使用手~~用口咬都得~~(諗下我食蝦個樣有幾醜~)




生炒骨~好味~~




好乖呀~我地有叫菜~~西蘭花炒鮮魷~鮮魷炒得唔怕鞋~




手撕雞~呢個我記得好似麻麻~




仲有菜圃煎蛋~~~好惹味呀~~~又係送飯一流~~呢個我指定叫架~~~(其實我本身想叫蠔仔煎蛋的~佢話無~)




瘋瘋的七公子......竟然可以叫8個餸....我記得....我地仲有叫"靚仔"(白飯)囉..........我地....真係...好變態..............




呢幅毛寶post過上fb....描述係:喂﹗影相呀﹗仲玩﹗.....唔得....呢張相毛寶真係整得好靚~~~~~好配合我地個身~~~~我想知.......以大家對七公子既熟悉程度....從我地既衣著動作身形.....估唔估得哂邊個打邊???????wakakakakakakaka~~~~~~(答案係相下面)....估到記得留言話我知...咁你真係好叻~

[由左至右:宇文公子(即係我)....朗公子....杯公子...麥公子...凱公子...貞公子...三公子(即係毛寶)]



明明食完師傅仔個個都話好飽好飽.....最後都可以去食左咁多甜品....有個公子明明就話飽到唔想食...最後炸魚蛋哥part佢食得最多仲要叫多碟....佢係邊個...咪.......(唔係我呀)






哈哈哈~~
今朝我諗:28歲最後一日...對自己好少少..
早餐唔好食麥皮喇...俾你去買個包啦~
我入到麵包鋪....夾起一個紫菜吞拿魚包...
夾起後想起....我口袋裏....只有7蚊!!!!!
而我夾起又好想食既紫菜吞拿魚包要7個半!!!
最後.....我學會放下...
揀左7蚊既午餐蛋包食...
番到公司用焗爐烘包...
烘完我諗住入番落個麵包膠袋行去檯食...
行到埋檯....我發現個麵包袋俾個熱辣辣既麵包袋..
辣到穿左個超大既窿!!!!!!!!!!!
但個午餐包都無跌出黎!!!!!!
原因好簡單~~~因為我學會放下哥個我買唔起既包~~~
紫菜包個形係瘦長型~~一定跌到出黎~
而我最後揀既沉實午餐包就肥大型~~
個窿跌唔到佢~~~~~~
如果我揀紫菜包....我就跌左落地連包都無得食lu~~
又實覺得自己由朝早開始黑!!!!!可能跟住一直黑落去~
所以學會了放下~可能都係一種福氣~
或者可以講:塞翁失馬~焉知非福?
這是我28歲的最後一個覺悟~
我突然感到我長大了~wakakakaakaka~~~~



今晚食食下飯...
我媽突然大聲話:當年今日!!!!
我入左醫院吊鹽水....
吊左足足1日幾呀!!!!!!!!
你先係19日中午施施然出世!!!!!
你呀!!!!!!!!!!!
(咁....我都唔知架~)
我:你咁辛苦完之後個天咪獎勵你有個咁孝順既女囉~
媽媽:我....想嘔....
wakakakakakakakakaka~~~~



仲有兩個鐘就29歲喇~
要變大個人~思想要變大個~
但個樣可以唔使變大個~
好開心呀~~~~因為~~
生日就是放大假的開始~~~~~~
明天要過香港玩玩~
行下街~食下野~
睇睇何韻詩~(很想搶她的紀念品~)
輕輕鬆鬆的~過一天~
我就想要這樣的生日~
還要好好享受17天的大假~~~~~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---2日~
hehe~原來今次係terminal 2度飛喎!!!!!!
我從來未去過T2的~~~~~~
要好好感受一下~~~~(但有可能無勝博殿吃呢;[)
星期一既晚上先飛~
星期一我會出多個blog先飛~
記住要來看呀~

46 則留言:

  1. 估得好錯添,只中3個兩個估錯兩個估唔到,中宇文公子,朗公子(最肯定),麥公子,一半都冇......
    你個飽篇文諗起周柏豪打爛玻璃......
    仲有個零鐘就三字頭,感覺如何呀?
    生日快樂啦,祝想嗰樣得嗰樣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實估唔中真係唔奇~咁難估~唔好責怪自己~~~
      點呀..係咪同柏豪一樣咁有型呀~....放下呀叔叔..你懂了多少?
      有排啦3字頭~又要等一年~
      多謝~~~~~

      刪除
  2. 預祝妳生日美麗快樂!!
    環遊世界,食盡佳餚!!

    回覆刪除
  3. Happy Birthday ^^ 祝你日日有好嘢食,每年去三五七次旅行:)

    回覆刪除
  4. MY █▄❤VҼ 好姊妹•☁・゚☆晚安甜夢★☾¤・゚
    近排冇去邊度玩呀...開始安排家居大翻新...ka ka

    回覆刪除
  5. 我都覺得我今年好不幸V_V
    我甚至覺得點解命運要咁對我
    最後一年咩都慘過人...唉!!
    點解最後一年先咁?明明前幾年過得好地地:'(
    我都成日睇你D遊記架!!X)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無野架喇~~去完個開心畢業旅行咩都會變番好架喇~~
      樂觀d~~~~
      咁我番黎會努力寫架喇~~~~

      刪除
  6. Hi小t,現在是19號00:01分妳29歳生日喇!(妙食)Happy Birthday to you Happy to you Happy Birthday to 小t,宇文公子,Tiffany 祝生日快樂、身體健康,心想事成,年年去多d 旅行呀!!!

    回覆刪除
  7. Happy Birthday to Pretty 小t~^^
    Wish you all the best~~

    回覆刪除
  8. 張貓相好正,我無估呀!我咁嘅年紀唔想再用腦,所以你生日前仲有覺悟,證明你仲係年輕貌美!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaak~邊關事呀~~~~~~我講出黎係搞下笑~~~~

      刪除
  9. 生日快樂~~玩得開心啲~~~心想事成呀~~青春常駐~~

    T.2 有間叫阿鴻小吃,啲 "老"水鵝好好味架~~有時間去食下啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哂你呀~~~~~~
      我有睇過呀~~不過哥間野係非禁區架~~我地坐機場船直入禁區~所以應該食唔到~

      刪除
  10. 我估中5個~~~ 哈哈哈
    T2冇勝博殿食呀~~上次我就係係T2飛~~所以冇得食 !!!!!!!!
    不斷同你講生日快樂先hehehe
    生日快樂 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我諗我要過番t1先得啦~~~
      多謝你呀baby~~*3*

      刪除
  11. 好衰架,post 啲咁既相引人,我好耐無食小炒lu,好鬼掛住
    我估你生日一定好快樂啫,要祝你日日開心快樂,健健康康呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦係啦~~你又鐘意小炒架~~~~~我都好鐘意~~~夠哂多元化~~~
      哈哈~~今年生日我淨係覺得不停掛隊咁~~~~wakakaak~
      多謝你既祝福~~

      刪除
  12. 以為妳今日唔會post添~~~咁今日係妳正日,再祝妳"生日快樂"
    過嚟香港玩得開心,食得飽d,聽得輕鬆d

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得問妳.幾時返嚟呢?

      刪除
    2. 多謝你呀~~~
      不過我今次過黎真係食唔飽~

      刪除
    3. 妳咁大食一定唔會飽啦~~~~~~哈哈哈
      玩得開心D,安全回來呀

      刪除
  13. bady....祝您生日快樂呀~~我地只係差11日
    一班貓樣....哈哈~
    玩得開心d,影多d動物比我睇呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~~原來我地同一個月生日架~~咁岩線既~~~~
      好的~~我會努力~~~

      刪除
  14. 廿九歲女啦 要生性做人啦. 哈哈!
    原來仲好後生.

    回覆刪除
  15. http://wstorm053.blogspot.hk/2013/10/blog-post_3385.html

    回覆刪除
  16. 遲來的祝福,祝你生日快樂,最緊要身體健康,旅途愉快。幾時返來再寫Blog呀?

    回覆刪除
  17. I really have no idea, how come my pictures doesn't match my blog. Can you teach me how to make it????

    回覆刪除
  18. Happy belated birthday, have a good trip.

    回覆刪除
  19. 遲到添,都要同你講聲你生日快樂,我實在好佩服你們七公子,胃口咁大,成大班人一齊去飲飲食食,真係好開心﹗

    回覆刪除