2012年10月10日 星期三

六公子出使韓國之旅2012-09-30第二天 Part 2(天晴)

噚晚八點幾…..坐係電腦前玩玩下…..有一粒粒好痕既”Lan”……心諗:又有蝨咬我!!!…….點知越咬越多粒…..於是我對我張電腦櫈拳打腳踢….仲狂鬧佢:你張衰櫈咁衰有蝨咬我!!!!……我不停拍打佢希望拍走粒蝨……..但之後隻腳又多幾粒…..由下而上…..我出廳狂塗無比滴……心諗:d蝨咁毒既仲超痕呀!!!!……點知越黎越多粒……而每一粒仲不停發大……發大完之後仲合併成為一餅餅(左右腳+左手全部變成一餅餅….痕到好似頭皮都痕!!人都癲!!)…..我見唔對路…..同媽咪講:我係咪要睇醫生呀???於是上山頂睇……一掛完號即時分流….分流護士見我手腳腫到癲即時有得睇……之後醫生幫我打左針….食左藥…好番d…..原來我係出風”Lan”……番屋企都散哂既…..之後因為食左佢d藥超眼訓…..一訓訓到今朝十點幾……..點知食飽野食粒藥…再去訓一陣…..訓醒又出過!!!!!!四點又再上去睇…..點知坐坐下散哂….因為等左個幾鐘………歸根究底……應該係”噚晚晚餐食鹵水鵝翼….仲食得好開心~~”之過……………………..我唔敢食喇~~(我噚晚有影低腫相~不過唔放上黎嚇大家喇~~)



2012-09-30
Day 2—-Part 2(韓國首爾Seoul)
yoho~~~~~去完超市番民宿擺低d野食先~~~再挑戰明洞~~~~~~可以對護膚品大開殺界~~~~~~~~~






見有d肚仔餓~~買d小食先~~~一入明洞第一檔腸仔~~~應該好似係2000₩~2500₩…14.2hkd~17.7hkd一條……





加左茄汁和黃色芥辣~~~~超級超級的好吃~~~~~佢有五條腸仔~~但唔係條條都一樣架~~~大約有三條唔一樣~~~~第二條係類似獅子狗裏面包住年糕的~~~~~第三條我無記錯就係咖哩腸仔~~~~~全部都很不錯吃~~~~~~~~~~







第二檔~類似紅豆煎餅~不過我麻麻地~~~






呢檔街口的姨姨檔不能不吃~~~~~~~~有好多野食的~~有炒年糕之類的~~~~要推介的係長長的魚片~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我有記錯係咪1000₩=7.1hkd一串??





掃埋佢後面d豉油上魚片度食~~超級的好吃~~~~~~連佢d味精湯也好好喝呢~~~~~~



食完之後就係一連串既血拼護膚品行動~~包括自己的~也包括許多其他人所托~



買到咁上下攞咁d番民宿~~~再行番出黎又殺過~~~~~本身諗住有特色餐食….點知為左有多d時間行街~~~咁就放棄了食特色餐………哈哈~~~咁係明洞繼續瘋狂的吃喝買!!!入左smoothie king度抖抖~~叫左佢門口新出哥杯橙味野飲~~不過都唔平架~~毛寶手中細細杯都要成20幾蚊hkd!!!!!!!!!






wakakakakaka~~~~又食過第二檔香腸~以為一樣~~點知….係無咁好食囉~~~~落差太大~~~~~~~~


咁唔好食錯喇~~~~~~係一入明洞第一檔好食d~~d腸仔爽身d~~~~~之後我地又再食多次第一檔~~~~七公子這天食了三串腸仔!!!!!!其實食第三串腸仔時發生左一件趣事~~~我諗我永遠都唔會忘記~~~~~~



呢檔上次都有食呀~~~我好鐘意食呀~~~~~~雖然台灣都有得食~~~不過我覺得韓國呢檔好味d~~~因為佢炸到d薯無咁乾~~~~~~沾上芝士粉~~~超級的好吃~~~~2000₩=14.2hkd~






這邊的姨姨在努力的炸~那邊的姨姨在努力的用機器批薯仔~~~~基本上都係新鮮的即炸即買~~~因為有太多人買喇~~~~~~




我們就努力的行埋一邊高調的吃~~~~~~~~~~~





之前見有人係街攞住一袋袋哥d野飲好似好好飲~似係新鮮果汁……於是見到呢檔就即刻衝埋去買…..點知原唔係同一樣野….佢係榨d檸檬汁…..然後加梳打水….咁就收我2500₩=17.7hkd?!??!?!!?!?!好貴囉…又酸又唔好飲~~~~~






呢個串燒雞檔也真的很不錯吃~~~~~~~~~~~~~超多人買~~~~汁燒串燒~~~~超多肉汁~~~燒得唔乾~~~又香又好吃~~~~~真的要試~~~係咪2000₩=14.2hkd?!?!?!?忘了~總之推介!好吃!


謝謝貞公子做我的模特~



又再放低d野番民宿~展開今日中秋特備節目!!!!!!!!我地六公子要坐纜車上南山塔(N Seoul Tower)賞月呢~~~~~之前都講過佢地都對中秋節好重視~~~所以上南山塔的人都大排長龍呢~~~~~~~~~~~來回票8000₩=56.7hkd~~~




一路排隊都要一路買小吃~~~心型脆片就幾特別~~不過就不怎麼好吃~~~





終於到我地坐纜車喇~~~~~如果朝早坐個景可能會靚d~




今年好有型~~~~中秋節在首爾的南山塔賞月~~~~~~~公子果然係唔同d架~~~~~~好靚好圓的月光呢~~~~襯係南山塔都係咁好睇的~~~~~




公子真有才~~~竟然搵到個咁靚既位同南山塔仲有月光影靚相~~~~





呢張相既名請用普通話唸:”就是你~”……公子好有濃濃的中國味~~~第x張唱片封面照~~~~嘔嘔~~~




公子拱照小壽星~~~~~你就好啦~~~新舊曆生日都係韓國過~~~~~~

之後我地係南山仲有搞作的~敬請留意~





報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-5日~

沒有留言:

張貼留言