2012年10月4日 星期四

壁球同樂日

攰攰~今日番早放晏呢~好彩噚日有補假咋~~~~去完韓國如果噚日仲要番工都幾攰幾慘~今日多人~~預左~~~~出得黎行~~預左要還~~~~~更何況放假多既程度就好似新年咁~~~準時放到工已經係偷偷暗住半邊咀仔笑~~~~~~~~~~



話說~三月的時候~小妹第一次去打壁球呢~去左澳大租場打~那天的球手…有t~寶~貞~仔van~






開戰~幾得戚~





t要出場了~我就梗係行黎行去執波既多啦~其實都幾難打的~因為個波無咩彈力~其實執波都係做運動既一種呢~不過我還是較喜歡打羽毛球呢~






今日重點節目…..其實係同搞鬼眼鏡影相~~~~~話說我和寶都很喜歡買搞鬼眼鏡的~就襯今日做運動影下相先~(唔知有咩關係~)~~~睇下邊個組合最討喜~t和貞組合~




寶和仔van組~




t和寶組~我覺得我和她挺合拍的擺鋪屎~


我倆是大鼻子組合~



仔van和t組~




貞和寶組~點呀~有無邊隊討得大家歡心呀~




呢位小姐….你在撒什麼嬌呢~




其實呢個時候我地個場已經交左俾下一個人打……我地仲唔捨得走不停的用搞鬼眼鏡影相~我諗哥個野係裏面望出黎一定好驚~成班人加埋過百歲~都唔知搞咩~


但我對壁球還是有一個蠻好的體驗~





wakakakkakaka~
有好多blog友都很關心我~
怕我一次過寫兩個旅遊blog太辛苦~
叮囑我個韓國blog唔使急但最緊要快既情況下出……
我都想去旅行前完成佢~~
於是噚晚好乖好乖咁樣…….排相排到一點先訓~~~
係咪乖先~~~係咪乖先~~~
鐵定聽晚可以出到韓國blog~~~~~~信我~
我計過如果火力全開既話應該去旅行前可以寫完~
咁我番黎咪可以再寫另外一個囉~~~~~~
不過今次唔算買特別多野…
唔算食左d咩新野~同上次差唔多~
不過同另外五位公子去就開心屎囉~~~
但係過左個好特別既中秋節~~~~~簡直促進中韓交流~
記得聽晚要黎睇呢~wakakkaak~



報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-11日~

沒有留言:

張貼留言