2012年10月9日 星期二

六公子出使韓國之旅2012-09-30第二天 Part 1(天晴)

其實今日我都已經將自己個mode設定為holiday mode架喇~~~~個心情都生緊花~~~我要盡情投入旅行的開心當中~~~~~~heheheh~不過仲煩緊著咩衫好~~~~~~得哥幾度~又唔知帶幾多件衫好~~~~~好亂呀成個人都~~~~~~~~~~~~之前睇行程應該我生日哥日會係克羅地亞哥度過~~~~感覺挺特別的~~~好似仲見到個行程哥日去佢地個國家公園影紅葉~~~真係有紅葉就好喇~~~咁我要著靚d~~~~~



2012-09-30
Day 2—-Part 1(韓國首爾Seoul)
十點半出發~第一站係去食飯先~景福宮站2號出口(偷睇麥公子筆記~~)….去食土俗村蔘雞湯~上次黎已經係超級大排長龍排左十多分鐘先入到坐~不過今次黎竟然完全唔使排隊~~爽呀~~~~~


公子真有運氣~~~~~





個餐牌都係得四樣野揀既je~一係就蔘雞湯15000₩=106.4hkd….烏雞蔘湯22000₩=156hkd………如果加多條唔同既蔘就白雞21000₩=148.9hkd……烏雞28000₩=198.6hkd……..不過我唔推介食烏雞….因為貴d…而且d肉仲鞋d添架…我上次食過烏雞!!






其實蔘雞湯我麻麻~~~~我最期待係我等左一年既蘿蔔~~~因為佢呢度d蘿蔔前菜是超好吃的~~~~~~~~~~~~~舊年成兜俾我地食哂~~~~





但估唔到既係…..佢地今年d泡菜都好好味呀~~~~~~




蔘雞湯來了~~~~~~~我地全部都叫白雞的~~~~~~~熱燙燙的~~~~~該日時為舊曆八月十五中秋節~~~~食番隻雞做下節先~~~~隻雞裏面仲釀左d糯米~~~





這天是毛寶的舊曆生日呀~~~~一連在韓國慶兩次生日~~~~~~~






查實個雞湯實在太大~~~我食左一半都無~~~~~毛寶連續三次將佢吃光光~~~~~~~不過佢地唔興一個兩份食~~一定要一人叫一個的~~~~

今次無櫈哥隻坐呀……要跪地食…..好唔舒服呢坐得!!!



出番又變番一堆人排隊~~~~好運的六公子~~~~~




然後公子話要去景福宮(韓國以前既皇宮)門口影張相…..於是就行入地鐵出景福宮站的5號出口~~~一定途經呢度”不老門”~~~個個都影相的~~~~期望影完真係會不老~~~~公子們真多表情~~~~





景福宮門前留影~~~~~最後俾我地發現~~~由於當日係中秋節~~~竟然唔使入場費~~~~~中秋節果然係大節日~~~~~~






唔使錢就入下去啦~~~~咁岩有表演出巡~~~~~~





個表演同後面d高樓大廈景好唔襯呢~~~~~




曬到不得了~~~~行到入皇宮喇~~~查實唔係好大~~~~~~我都係第一次入黎~~~上一次淨係影左張相咋係門口~~~~~





從三品官係咪已經好大喇?????哈哈~~~~~企呢個職位岩哂~~~前面有人遮住~~~打喊露唔怕有人睇到~~~~






中秋節唔使錢果然有好多人~~~~都有韓國人黎架~~~仲要幫d小朋友著哂d傳統韓服~~~好得意架~~~~麥公子仲同一對著哂韓服既小朋友影相~~~(一男一女)勁可愛的~~~~




皇宮內部~




叫做唔使錢參觀過下啦~~~~唔算太豪華太靚裝~~~~~




heheheh~又扮鬼扮馬~





好喇~~~同個大鼓影完相就走lu~




今次無去LOTTE個超市…..去左龍山站的emart超市~~~~~第一日無買過野~~~~終於可以放d血喇~~~~~~~




同LOTTE一樣咁大咁多野買~~~~簡直花多眼亂呀~~~~~





一入黎公子話:都無咩野買啦…….攞一架車夠啦……..點知………………..唔使15分鐘架車就裝到滿哂……最後都係要攞多架車先掂~~~~~都話你地啦~~~點忍得手呀~~~~


睇下個個…個樣都係咁心虛~~~~~~我大約係呢度買左300幾hkd度~都算忍手~





今日nata請食雞仔餅同肉切酥~~
真係真係好好味~~~不過好高膽固醇~~
我會留意下唔食咁多喇~~~今日啦~~一日啦~~~
其實聽小i會幫我買肥仔記呀~~~
好開心呀~~我依家已經準備心情等吃了~~~~~



報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-6日~
咩都未執添~

沒有留言:

張貼留言