2012年10月11日 星期四

六公子出使韓國之旅2012-09-30第二天 Part 3(天晴)

今日番工遠離厄運~身心舒暢~~~明天就是happy friday喇~~~~諗起都開心~~番埋聽日~~~下個禮拜一番三個鐘~禮拜二番一個鐘~哥兩日夾埋番四個鐘就可以拜拜~諗起都開心~~~唔當下個禮拜哥d係工作日啦~~~~咁即係番埋聽日je~~~好開心好開心呀~~~~~今晚無飯食~~我竟然鼓起勇氣去好時來買飯食~~~~仲要成個飯食哂~~~~~我真係地盤得好緊要~~~~~~~



2012-09-03
Day 2—-Part 3(韓國首爾Seoul)

南山塔(N Seoul Tower)仲有另外一個特色~~~就係有d類似可以扣情人鎖既地方~~~~~~~呢d係樹型既呢~~~好得意~之前跟團都黎過一次~之前日頭黎~今次夜晚黎~






搞咩呀我隻手~~~~~好似想胸襲毛寶咁~~~~~~~wakakakaka~d鎖多到~~~好似生瘤咁~~



行上多一層仲有更多~~~~~套娃那個很kawaii呢~








之後麥公子在情人鎖前擺出個可愛鋪屎~~~少女們梗係跟影啦~~~~





誰說我們不跟風~~~~~~



哈哈~~~都幾好呀~~~唔使俾錢上塔~~就已經有很好看的夜景~~~~






仲有呢張櫈呀~~~仲唔係俾d情侶坐既~~~~坐都住唔穩呀~~~一定會挨埋一齊坐~~帶你想示愛既人一齊去坐呢張櫈啦~~實好sweet啦~~~~~~


有一對韓國情侶坐係呢張櫈影左輯超嘔心既相~~~~仲係好嘔心~~~~個意境好難形容~~~但永遠記係我心中~~~~



另外一個重點節目:中秋節點可以唔玩燈籠呢??????我地係南山塔下…..點起了最傳統的紙燈籠~~~~~~~雖然韓國人有慶祝中秋節~~但佢地絕無玩燈籠環節~~~個個見到我地玩燈籠~~~都投以奇怪既見光~~~於是我代入韓國人既諗法:佢地係咪係中秋節進行緊祭祀??????……wakakakkak~唔係喇~~~~公子在開心的玩燈籠喇~~~我地將玩燈籠介紹給韓國人啦~~~~促進中韓交流~~~~







呢張係搵韓國人幫我地影的~~~~好靚呢~~~~~~懂韓文的麥公子聽到隔離櫈既男人話我地d燈籠好靚~~~麥公子仲邀請佢同d燈籠影相~~~~~~公子真的很特別~~





除左玩燈籠之外~~~~仲有當然就係食月餅啦~~~韓國人的月餅都唔係咁架~~~聽麥公子係好似舊粉團咁~~~~~~~~小壽星又切生日餅喇~~~~~







就係一片嬉笑聲中夠時間返點山下喇~~~~我地大約十一點半度搭纜車下山~纜車站再往下行~山腳就係我地民宿~~~~~yeah~~~





記唔記得呀~~~我地仲未食正餐架~~~係明洞食左小食咋~~~~之後落山我地去民宿附近一間炸雞店買炸雞做宵夜~~~~~呢間野超香~~次次行過都引得我流口水~~





其他一埋送雞既野飲飯團~~~~中間的飯團超好吃~~~因為口味係石鍋拌飯味~~~~~薯片都好好味呢~~~~~~


全部購於便利店~~~



雞來了~~~~由於鋪頭就黎收~~所以我地買番民宿食~唔記得講我地唔係係哥間細到爆既房食~係民宿既公眾廚房食~都幾大~有得坐的~絕對舒服過間房~~雞15000₩=106.4hkd一盒…….一盒都有幾多下~


送的那兩盒蘿蔔很好吃~~~



呢款係就咁炸雞~還可以~不過我覺得有d乾~




呢款有汁的~好好食呀~~~~雞肉又嫩~有少少辣的~~我很愛吃…..朗公子吃了一口…說了一句:隻雞好刺激………..(因為佢唔係好食得辣~~~)

兩盒雞其實真係有好多…..不過話下話下……其實我地都差唔多食哂~~~~~~~~我地真係食力驚人~朝早先食完人蔘雞咋~~~~~~



係時候番房檢閱下是日戰利品喇~~~~~女孩子的blog友們應該有興建看的~~~~~~~我呢日所買既護膚品~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~都唔係話好多je~~~可~~~~~呢日….我換左兩次錢~~~~~~~~~~~~兩次分別換左2000hkd……即係4000hkd=564000₩~~~~~係咪好驚人呀~~~~~~~~~~~唔只自己買的~~~有d幫人買~~有d買俾媽媽~~~




整個close up俾大家睇睇~~~分開兩邊影近d睇清楚d~





今次重點我想買既護膚品係呢個It’s SKIN既蝸牛面霜(正中間哥盒)~~~~~~~唔記得正確價錢幾多~計過係要400幾hkd~~~~係韓國買400hkd面霜我覺得係好貴既一件事~~因為平時哥d百幾二百蚊有交易~係因為杯俾我試過佢既tester….真係好好用我先買~~呢隻質地水潤又易推開!!!正呀!!!左手邊都係It’s SKIN的…係唔小心買左….因為佢話係蝸牛精華…200幾hkd已經好吸引….點知佢話中秋節套裝係送埋一支有15ml既蝸牛眼霜喎!!!唔係唔買呀?????15ml係等如一支正常eye cream既容量喎~~~用野用全套~~~~仲有買左右手邊的TONYMOLY蝸牛面霜給媽~~~這個也挺抵的~~套裝價36000₩=255.3hkd….有面霜….仲送一支眼霜…超抵呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唔買唔得~~~其實咁就已經無左成千蚊~

不過為左塊面~無計啦~



NATURE REPUBLIC的~成身都查得既保濕~之前睇人地個blog有人推介超好用的~重點是:4400₩=31.2hkd~~~~~~~~~如果唔係怕重我買多幾舊番黎~~~又抵又大罐又好用~




呢個做手信一流的~ETUDE HOUSE的~~~平時30幾hkd一支hand cream~~依家~”買五送五”(即係買一送一啦~~)…..25000₩=177.3hkd十支…..17…18蚊一支咋~~~~




仲有就係面膜~~~除左中間哥行~其他都係送的~基本佢地會係門口為左吸引你入去….你一入去就會送一塊俾你~其實可以唔使買的~(不過好無買就見人見智啦~貞公子說:要黎full下隻腳夠開心咯~)

見到張根碩面膜嗎???係買NATURE REPUBLIC送的……當我係哥度買野時俾錢…個姐姐問我:你想要張根碩的東西…定係要tester??…..我:(毫不猶豫)tester!!!!…..番黎後我媽見到問:咦…呢個靚仔咪係張根碩???…我:係呀…….你想要呀??……媽:係呀我想要!!(極進取!!)…笑死我~~我只答了一句:隨便攞啦~~~~~~



蝸牛面膜我推介TONYMOLY和NATURE REPUBLIC的~NATURE REPUBLIC十片的賣45000₩=319.1hkd….一片就31.9….幾貴架~不過work嘛~唔痴lup lup~又夠潤~又貼面~….TONYMOLY都係31蚊度一塊~如果要比較~我會揀NATURE REPUBLIC~另外一間仲有一隻貴d….35蚊一塊~肉痛呀唔買咁貴喇~NATURE REPUBLIC係上圖紫色哥隻…..金色這隻是TONYMOLY的~




在ETUDE HOUSE買的可愛眉毛剪和眉kim~~~超抵的~~我係澳買眉毛剪無公仔咩都無都要10幾蚊~~~呢度都係10幾蚊囉~~~~好靚呀~~~~




今次好乖~野食無買太多~~~~~




Market O新出左呢個~~~包裝太靚買黎試下~不過…我覺得麻麻好味~~因為我覺得太甜~




前菜的罐頭~~~~~忍唔住手買了~~不過幾貴~~成十幾蚊一罐的~




有人話好好味……生生烏冬…….買一包番去試……最好真係好好味!!!呢包野又重又同人鬧哂交!!!

呢晚訓覺時間:0340……………….一晚比一晚夜……………………



前兩篇blog咪講話係參觀景福宮時….有好多韓國家庭都帶小朋友一齊黎參觀既~~仲有好多小朋友著韓服既~~~麥公子同左我地認為全場最得意既一對小朋友影相~~~麥公子睇完我個blog話有圖先有真相喎~~同大家blog友一齊分享下呢對兄妹真係超得意~~尤其妹妹呀~~~~~~~~謝謝麥公子的分享~~~~

妹妹逼緊自己笑:]~~~wakakakakkaka~~~~





好開心呀~~~平時都唔會睇人氣精選的~噚晚睇睇下….係”出自我手”篇驚見自己整俾貞貞既大作係上面喎~~~^^~~~~呢~哥張紅色花花生日卡呢~~見唔見je~~~對不起…如果你feel到我有認叻成份…..因為我真係認緊叻的~~~~~~~~~~~~我用心做的一張卡~




報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-4日~
好緊張呀~~~~未試過去咁耐旅行~~~
心跳中~~~~

我應唔應該帶定支美極去旅行?????

沒有留言:

張貼留言