2012年10月15日 星期一

六公子出使韓國之旅2012-10-01第三天Part 2(天晴)

今天攞番之前d OT鐘~番九點放十二點~~~~爽y~~~~星期六:本身諗住去食新既日本野做生日飯點知佢中午無開~轉左食喜蓮->去mamacare買張四合一既櫈仔送俾小公子~~點知無現貨….訂左幾日後先有得送~唔想手fingfing上去探小公子~用左10分鐘….唔小心就買左四件玩具俾佢~~~再俾多d時間我真係唔得了~~上去探小公子~~收左d水~可愛到不得了~~~~~睇住佢食奶換片片已覺開心~(小i 俾我誤導左以為小公子係男仔~~我嚴正聲明佢係女仔黎架!!!!)->係毛寶屋企重睇容祖兒NO.6個演唱會…始終覺得08年Starlight哥個好睇d->秀蘭小館開宇文公子既生日會~(即係我~)……..星期日:約左仔van..貞貞去園子cafe下午茶->去試番噚日試唔到哥間千笹日本料理作為我的生日飯~多謝寶~好開心~



2012-10-01
Day 3—-Part 2(韓國首爾Seoul)
本身諗住番酒店擺低d野先….但發現時間已經唔係好多…..所以索性係弘大地鐵站租左兩個Locker放哂我地d戰利品入去~~再悠悠閒咁係弘大街頭行街~某間鞋鋪內~有位名叫貞公子的人…買了兩對靚鞋呢~~~~另外麥公子都買了一對鞋~恭喜恭喜~今次時間不太夠…..我無仔細咁睇d妹妹平鞋~算了~(弘大同梨大實在不可同一天去的~~~~~wakakakka~不過我地去四天又放公眾假期先會咁安排~你地記得唔好排呢兩個地方同一日去呀~~~)黎到弘大呢條街~我記得我殺左五至六件衫啦~不過要留意下….唔係件件衫都值得買~~過親200蚊哥d要三思~因為係韓國見到有一件衫賣300hkd….朗公子係澳門某間賣韓國衫既鋪頭賣170mop咋!!!






哈哈~~本第安排左去食燒海鮮架!!!因為成班囡囡買野時間唔夠買得唔夠喉要求加時~所以無左呢個特別餐喇~(之前一日的也不夠時間吃~)很可惜呢~~~~所以就食番呢間我地上次係弘大都有食既濕燒~其實佢仲有好多其他野食的~

點解兩位公子鋪屎咁硬既~~~~



上次等左成20分鐘~~~公子威力又係唔使等位就入到喇~~~~~





今次又屎忽痕想飲米酒…..經過上次教訓….米酒係唔適合少女飲的~因為太勁~~~~見麥公子同個韓國姨姨侍應用韓文傾到bilibala傾到超開心…….麥公子點解你咁勁架!!!!!!!姨姨推介我地飲呢支!!!!!!!!!!佢攞左出黎之後一直企係我地張檯度等反應……飲完一啖反應係:華!!!!!呢隻米酒超級的好飲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……..佢見我地笑得咁開心~大概估到我地覺得好飲~於是佢都好開心~真係唔錯喎~甜甜地~味道討好~想挑選試飲米酒呢支係不二之選~~~~不過留意都一樣係好勁的!!!我地一支就六個人分!!!有公子自稱飲醉的!!


用呢個小兜飲有風味又豪邁~~~跟我一樣~~(你講緊咩???哈哈~)………姨姨仲問麥公子…問我地成檯人係咪岩岩夠20歲~~~~~~~~



前菜前菜~~~~海帶好好味~泡菜和蘿蔔都很正~~~~~




冷麵~~~~這裏的很正點~~~~~~好好味呀~~~~




泡菜湯~~~辣辣呀~~




呢個唔知叫乜乜豬呢….有生菜包住食的~中間可夾碟內的配菜~~~不過講明~豬五花肉….中間有層肥的!!!不過我食過還可以!!有肥有瘦加埋一齊…其實味道挺不錯吃~應該話食得東坡肉的都可以試呢個~




麥公子:四份濕燒牛肉…..姨姨:你地要兩份都夠啦?……麥公子:我地好食得架~~~~……..最後姨姨好驚咁幫我地落四人份濕燒牛肉~~~~~蔬菜類很好吃~~但忘記睇火~~牛肉燒到有d乾~~有點可惜~





韓式拌飯~~~~很好吃呀!!!!!




大食公子叫到一圍都係~~~~我地真係食哂架~~~



本身仲有一個白飯淨…我地用豬肉….泡菜…蘿蔔…海帶….小蝦和燒肉醬~~~撈成一個飯~~有六種材料~我地稱為:公子拌飯~~~~~~~~促進中韓交流~~~~不過無人記得send番公子拌飯張相俾我呀;[



攞番地鐵站d野……又覺得唔夠時間趕係地鐵收之前去到通宵商場….於是又攞住一堆野搭地鐵…..去到doota度再租一個大Locker擺野~~~再行~~~~doota商場既特點係:開朝早十點…….收凌晨五點!!!!!!!!點行都得~~~你有精力就得喇!!!!!!首先坐低食番個甜品先!!!!又係唔知四樓定五間BEANS BINS哥度食下waffle先~~~~~~超大個waffle六個人分都夠~全部用Haagen Dazs雪糕~~超大個雪糕~~曾經見過一個人食一個…





green tea latte~~~~好味~

我地呢日好似行到兩點度~~地鐵收左~~我地搭的士番民宿的~麥公子話以前要講價的!!!依家好彩按錶收費~~~唔太貴咁番到民宿~~佢地的士個導航超清楚超先進的!!!



戰利品時間~~~~~唔係買左好多衫咋~~~~~望番先發現….不期然地買左三年間條衫…三件綠色衫….搞咩???




最開心就係買襪~~~~全部1000₩=7.1hkd一對~~~超抵~~~~




俾個close up俾d可人兒先~~~~~~間條又sharp醒~~聖誕花又應節(就黎聖誕嘛~)~~~豹紋又夠獨特~~~波點又同我一樣…佻皮呀~~又有乜理由黑白波點仲加個蝴蝶係襪頭???呢d咁detail既位係韓國先有~~~~~





仲有其他立立雜雜類~~LANEIGE大哥盒買俾媽媽的~係新哥個water bank精華~~~係哥度買滿99000₩有八折~~我係合埋一齊買就有八折啦~~超抵的~買左幾支靚鉛筆~(我儲鉛筆的~)

韓國除左衫~鞋~護膚品~野食~~~~文具都係非常出色既一環~不過上次買左好多~今次慳d~



頭先LANEIGE隔離哥盒粉紅色就係呢個~~~小小夾直頭髮器~方便我去旅行用的~~~~~好似110hkd左右~~~好可愛~

呢晚仲要係細房挑戰執gip呢!!三個一齊執完gip….沖埋涼…..訓落床時間….05:36….真係一日比一日遲訓………………………………………..





今日放十二點….
下午放半天…..
爸爸後幾天生忌…由於去旅行拜唔到佢..
所以頭先去左拜佢….
買左好多野燒俾佢…….
我:我買左好多野燒俾爸爸….仲一大盤金錶手飾…
寶:華…又係電話呀你老豆話你燒d咁舊款既電話俾佢..
我:你睇清楚先….係衣紙界已經出左iPhone 5喇…佢仲早過我有!!:]
當我自己行入去觀音堂拜佢既時候…
一路燒d衣紙俾佢…
一路諗:你生日我只可以為你做到呢d咋..
眼淚就一行行咁流…..
燒完本身諗住坐車走….
個身又不由自主行左入隔離墳場…
行去爸爸既墓地…..用濕紙巾為佢抹下張相..
抹下個碑…..一路抹…
豆大的眼淚也徐徐落下….滴在他的墓地裏..
我知我好傻….過左咁耐…
仲係喊到咁……..但我真係忍唔住…
我無用;[..我知為佢照顧好媽媽好好生活佢已經好開心..
個道理我都明…..
但我就是想他呢;[…..再一次係街哭得眼睛鼻子都通紅



報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-0日~
聽日仲要番一個鐘頭工~~
聽晚11點就飛喇~~~
好緊張呀~~~~但我仲未執好野~
我聽日會出埋最後一篇韓國之旅的~記得黎睇呀~~~~

沒有留言:

張貼留言