2011年6月29日 星期三

稻庭養肋

唔…..今日心情好似好番dd啦……不過今日又俾19樓哥個野屈我收錯野….仲問我:你有無睇過封信既內容先收架…….最後原來係佢自己理解錯左……..我咪再同佢講:咁你睇清楚哂先打俾我啦……………然後怒吸佢線………條友平時已經癲癲喪喪咁……….希望佢快d退休啦……唔係好想成日見到佢……..仲有希望聽日達標啦~



去旅行之前拉直左d頭髮之後…..屎忽痕想食日本野





去左高士德既稻庭養助….sasa今年生日都有去


今次再去既原因係…..全場七折!!



三文魚刺身….38蚊(講緊七折前價錢)


厚切~yumyum~幾好味~



呢個佢俾錯我地……不過望落唔吸引既熱湯烏冬




壽司同手卷都好好味~




酸酸辣辣既冷烏冬…好好味呀~!!




呢個好好味呀!!豚肉蕃茄串燒..12蚊~


食落爆出蕃茄仔既汁….又食到豚肉上既點點鹽花~好好味呀真係~每人一百蚊鬆d~有七折食真係好抵呀~~~~我好鐘意食日本野呀~~~~~仲好想去日本呀~~~~~







報時:距離Mr. people sing for people演唱會仲有—-3日~

今日俾carmen抽問mr.歌詞….俾人問到口啞啞~

沒有留言:

張貼留言