2011年6月6日 星期一

好想試下d macaron呀~

呢個端午節假期真係放得合時……..俾我去買下旅行用品呀….執下衣櫃睇下有咩衫帶去旅行……不過買下去旅行d野都使左好多錢呀………………………..算啦…….開心就好……….今日天氣異常咁熱…………..唔知做咩咁……..搞到我今日去拜爸爸時都汗流披面…………………….好熱呀……………………………………………..



睇完大熊貓館之後我地去左觀光塔嘆下下午茶….點知個死人singing bean話要開始準備夜晚自助餐唔俾我地入去….所以就去左下面哥層間cafe…佢有大大個法式甜品macaron賣…..都唔算貴…不過為左夜晚飯唔好太飽…放棄左


好靚呀~好似糖果店呀~




諗住坐低食件cake….廿幾蚊一件…其實都唔算貴…不過見到有成個小型蛋糕…..都係賣55蚊…..即刻叫黎share啦~


仲要係平我好鐘意食singing bean哥個焦糖蛋糕~~好得意呀~



d焦糖係好好味好好味架~食落口就覺得好幸福~




唔好睇人咁細…..五個人都仲有淨架~




下次要去試下d macaron先~








個電腦又唔知做咩….

神下神下咁……



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-6日~

一個禮拜都唔夠喇…..

準備要去北歐避暑了~

希望呢四個工作日過得順順利利~

沒有留言:

張貼留言