2011年6月28日 星期二

muji新零食~

今日好番好好啦…..朝早心情勁差…..不過到左下晝又好番少少咁啦………..但今日某人同我講既一番說話又係令我有眼火爆既感覺…………………….我驚我遲早心臟病發呀……………..唉…………………點解唔可以俾我安安樂樂咁過日子???唯有想想十月去既旅行啦~我已經諗定帶咩gip去喇~~~



上次同媽媽過完香港之後係muji買左兩款我未見過既小食….我就當係新架喇~呢款小食….脆脆地~好似麵包糠咁…有蕃茄味有芥末味….



10蚊包~兩隻味都勁好味架!!仲有一隻朱古力味…..我無食過呀….不過毛寶食過話唔好味…….



另外一種…..應該80後會好有回憶~話梅糖呀~好耐無見過……muji賣12蚊7粒….貴就真係貴左少少喇…不過真係好好味~以前細個食呢d糖例必食到上下顎都損哂…….呢隻唔怕喎…..佢仲去核既添!!!以前哥d勁大粒核….依家呢個有點點梅肉……糖又唔怕太甜…….勁推介呀!!!!!!!!我好想食呀依家……


番工之前食一粒…..果真心情都好d架~我去旅行都有帶去食架~等我今個禮拜過香港都買番d先~







d相仍然努力整理中~

希望快d整好啦~~~

因為今次去旅行得一日假放….搞到我無哂時間執相~



報時:距離Mr. people sing for people演唱會仲有—-4日…

但係我仲未背熟d歌呀……………………………..點算呀………………..

沒有留言:

張貼留言