2011年6月9日 星期四

辣烏冬

我好乖呀….依家呢個時間我已經食飽飯….仲要幫媽咪洗埋碗lu~尤其今日咁攰…我都有洗碗…真係令我自己覺得我係乖到加零一~~~~~~~痴線架今日使唔使咁多野做呀…………….五點半打後個無限派籌真係唔可以睇小呀…………………………………最尾哥半個鐘差d做到我休克咁滯…好彩有黃金組合咋~不過算啦….番埋聽日工就夜大假……忍埋聽日啦……………



別人推介的…一直嚷著辰去吃辣烏冬既我終於去食到喇~其實間野就係板樟堂間SKII對住哥條巷(即係恆友哥條)….其實佢都係賣魚蛋既檔口…有別其他既鋪頭就係佢係好似餐廳咁…你點完野食…有位俾你坐住黎食


我地發現呢間野應該係我地之前中學食過既其中一間…依家又咸魚番生~




好喇…點左我最愛既丸子…………聞到都幾香喎




不過食食下….佢d辣都唔香既….得個辣字…好似d勁辣既咖哩咁….


我覺得一間魚蛋檔最緊要係既辣汁…..d料就個個都一樣架啦……唔用個汁點樣突圍而出呀澳門咁多魚蛋檔……所以我下次都係去番恆友食算喇……..唔會俾佢哥幾張櫈吸引







今日毛寶寶送左樣禮物俾我呀

我好鐘意呀~~~多謝寶



今日超熱呀…

原來有成34.5度…..好熱呀



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-3日~

進入緊急倒數階段!!

去旅行野….買齊!!

gip…………..未執!!

報告完畢!!

沒有留言:

張貼留言