2011年6月10日 星期五

媽媽生日過香港之海洋公園篇

hehehehehheheheheheheheh~~~~~~~~~~捱過左今日番工喇~~~~~~~~~好野~~~~~開心到痴左線喇就黎~~~~~~~~~~~~今日五點半到六點仲要超級perfect~~~~~~~~~真係要放假喇~~~真係要放假喇~~~好開心好開心呀~~~~~~我有成7個月無放過假喇……今次真係要玩盡佢呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



由於媽媽生日…之前佢表現過N次話想去新既海洋公園水族館….所以就襯佢生日請佢去開心下喇…不過呢日無晴天呢~仲熱熱的~仲有個新朋友一齊去~


佢個名叫lazy呀~唔開口尤自可…一開口….笑死人喇…哈哈XD~~~呢一日佢會不停咁出現為我地介紹東~介紹西~無論擺落邊個個樣度都係咁襯~




搭9點鐘好早好早既船過去…..十點幾十一點去到~


好耐無黎過喇~一早天氣報告就話會係落雨天….擔心了一整個禮拜



十一點幾入到場我地率先衝去食飯….因為早d唔使等位!!去左海龍皇餐廳食…..個賣點係:有一大大大大大大個魚缸同我地一齊食飯!!!




其實佢就係新既水族館哥個大魚缸喇….高d睇住個大魚缸食飯..係爽d既~


對我黎講都幾大啦…不過媽咪話呢個只係沖繩個水族館既四分之一~



講番野食先~前菜:香芒松葉蟹棒沙律…88hkd….貴左d囉……好細個




主菜一:澳洲帶子串燒伴胡麻些利酒醋…238hkd


好食!!但都係覺得太貴!!



主菜二:烤澳洲大骨西冷(二位用)….428hkd…….痴線!!!!!


超大個!!!!!!!!根本就二人份……三個人先僅僅好食到!!!!



重點係:好好好好好好好味囉!!!!!!五成熟好嫩呀!!!!!


仲有四款醬汁以供選擇…個人推介海鹽同埋法式芥末!!!!



甜品:焗梳乎里(香橙甜酒味)…..88hkd..好大個好好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


lazy個樣好似真係好想食~今餐三個人食左九百多…….牛扒同甜品真係一流…….加埋個靚景…都ok既~哈哈個重點係:媽媽請~



食飽飽就出發去玩喇~發現間餐廳開始爆多人要等位…


睇黎我地既選擇係正確既!!食飽輕輕鬆鬆咁玩~



第一站梗係去左海洋館先啦~媽媽最想去架嘛~


點解我阿媽咁高既????



新鮮係可以掂掂大海星…..我唔記得個質感喇…淨係記得…..


因為覺得佢有一點異形feel~



好靚呀~~~~~個大魚缸通去好多地方架~




出番黎就落落落雨喇…………都要繼續玩玩玩!!去探安安佳佳~




奇蹟呀~~~我地見到有一隻好生猛既佳佳行黎行去呀~~~~




另外一隻安安…係第二個室度….訓到死左咁…………………..


一個月內睇左四隻大熊貓呀~~又會咁岩線既~~不過我都係覺得我地澳門既開開心心得意d~~~



跟住就去左搭好耐無搭既纜車喇~~~yoho~~其實我覺得好好玩~




仲有睇到水母館…不過同我之前睇既feel唔同哂…因為…我覺得….


爆勁多自由行既同胞…….本身之後諗住玩一款機動遊戲先走…點知要排成個鐘先有玩就放棄左…因為費事要媽媽等我地咁耐…….同埋哥日真係好熱呀….所以就搭車番出去行街街喇~







報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-2日~

唯一仲擔心緊天氣問題…….

今日有個風喎….不過聽新聞講話應該唔會再改掛更高風球既…

希望唔好落咁大雨啦~

哎呀…..咁要開始執行李喇~

沒有留言:

張貼留言