2011年6月27日 星期一

金爵餐廳

hello~~~我番左黎喇~離開呢個可愛既小天地兩個禮拜…….很是掛念……..上個星期六坐兩點幾機到……噚日休息一日….今日就要番工喇…..諗住自己番黎番早….點知番晏…….換了工作partner…….沒有了小i…..唔捨得呀……..今日第一個工作日番到去超多野做呀………感覺有無限個籌等緊我地…………………好令人沮喪….第一日就咁喇……原來我帶唔到旅行既開心番黎…………………………………….點解十幾日話過就過……..點解咁快過左架…我好唔捨得呀…..由當初九十幾日開始倒數…到依家去埋番黎………..實在太快喇…………我等左咁耐咁快就過左喇…..



有好幾幾幾年無去過金爵鋸扒….佢依家家搬左去凱旋門對面街…..咁岩諗緊食咩諗起佢就好左食喇……一百蚊至百幾蚊一個扒餐…..都幾多野食……有杯野飲…餐包….餐湯…主菜….意粉….甜品….都幾ok既…


對上一次去應該係同爸爸媽媽一齊去




我叫左個和牛…..唔……好好味呀~又嫩~


似唔似兒童套餐呢?



毛寶叫左個肉眼扒…唔知點解佢同我一樣叫5成熟….但佢哥舊熟咁多


搞到佢覺得麻麻好味……..如果佢價錢再平d我諗我會再去既







去旅行d相我仲執緊咋…..

等我慢慢執好就可以post出黎~

睇住我去旅行之前d相先啦~



要搵d野俾我自己倒數先…..

報時:距離Mr. people sing for people演唱會仲有—-5日

呢個星期日就去睇喇~~希望我既心情會high番啦…

不過依家我沮喪到…………有唔想去睇既衝動……..

沒有留言:

張貼留言