2011年6月8日 星期三

同媽媽行街街~

華……..今日多野做到呀………………..超多人囉……明明今日八佰伴vip day d人應該去哂哥邊先岩架……點解呀…..點解你地唔好掃平貨呀????好彩我無vip day既毒癮既je….有d人一到八佰伴vip day就會好似癲左咁去排隊去買所謂平野…..我就最憎同人逼架喇…..所以平得哥少少……..我好懶我唔會去排…..除非平到一折啦…不過平到一折既話…我又應該唔夠同人地搶….哈哈~



同媽媽去街…就好就梗係行八佰伴啦…又唔怕熱親佢…又行得舒服………..咁行到攰我地又要坐低食下野咁啦~首推又係又平又正既安琪兒啦~叫左杯牛奶咖啡……56蚊……個杯成個咁大~~~~~~~~~~


我又逼我媽媽扮影少女相喇~




平平平巨型牛角包….超鐘意食








我要保佑你快d好番呀~~

身體健康大家先可以一齊玩得開心心~



噚晚好驚呀…

開著個財經app就訓著左開到今朝(我唔係財經達人只係唔小心開左)..

唔知佢用左我幾多流量呢……..我好驚呀…….

希望唔會好多啦….



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-4日~

華…………………..好緊張呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

工作日就仲有—-兩個!!!

沒有留言:

張貼留言