2011年6月11日 星期六

媽媽生日過香港之Time Square篇

今日十二點幾起身…….都訓得幾舒服~不過我今日無出街呀……今日最重要既任務……就係要執gip喇……..我之前都有少少享受執gip(係咪有d變態呀~~)…….不過原來僅限於幾天既行程………………………………………………今次去既旅行…..去成13日…………仲要執好多冬天既衫……………………我已經用左我成間屋最大哥個gip…..不過都已經執滿左一半喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今日仲用左三個幾鐘黎執……….真係……….破天荒…………..好耐無試過去咁耐旅行喇…….對上一次係小學六年班…….去埃及…希臘…土耳其哥次…………..上次都唔使自己執…….今次真係……..好攰呀………………………………………….



係海洋公園出番黎我地就直踩去銅鑼灣行街~好耐無係香港行街喇….有四個月…..行黎Time Square主要係睇下Lomography個展覽~



用好多張相砌成架~



Time Square入面仲有幾部放大左既Lomo相機~




仲有可以攞上手影相既~部mini diana好得意呀~


之後就係附近行街~muji呀…uniqlo呀….都無放過~







報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-1日~

好恐佈呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

聽日寫埋篇blog就會過香港住一晚….

星期一朝早就飛喇~~~~

gip….執好~

心情….準備好~

沒有留言:

張貼留言