2011年6月7日 星期二

韓燒狂熱

華……….今日熱到傻左囉…..又唔知30幾度…..唔知點解今日公司個冷氣…..變得唔冷…..成朝都係炎熱中渡過…….好熱呀……..下晝又突然好番喎~其實我個人又怕冷…又怕熱….都幾煩架…哈哈……今日番工好多野做…不過…諗諗下….得番三個工作日就開始放大假喇……咁樣又好爽喎~快d到星期五就好喇~~~



有一晚坐係床….諗諗下…我好想食韓燒呀…於是約埋d女一齊去食~


又約左大家去”李家”…我地都好鐘意食哥度….仲好鐘意食佢d泡菜架~~~佢個醬又係特別好味~~~~~我要表達….我真係好鐘意好鐘意好鐘意食韓燒!!!!




好好味既烤肉呀~~佢d牛好好味架~




套餐裏面既泡菜湯…撈飯一流呀!!




另外仲左生牛肉拌飯




仲有炒辣八爪魚…呢個估唔到咁好食!!




由於太耐無食韓燒….所以呢一餐係…








今日臨放工時見到貞貞…

好開心呀~

希望你明天順順利利啦!!



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-5日~

開始feel到要去旅行喇~~~~~~~~快d啦~~~

但去緊既時候又唔好咁快過喎~

沒有留言:

張貼留言