2010年2月8日 星期一

超難食既泰國餐

華…………今日多人到想嘔呀~成個下晏打從兩點半開始都未停過….真係做到有虛脫既感覺………….好攰呀……..搞咩呀……唉…就黎新年…一d都感受唔到新年既開心……只係感受到好沉重既工作…..同埋絡繹不絕既人潮(睇到未我識成語架~)…….d人都唔知係邊度飛出黎~點解內地d人咁早放假架…..你地唔放咁早…我地就會乜事都無…………..今日仲聞左個阿叔d臭狐成十分鐘…..聞完個人呆左…………..好臭呀………仲有今日俾個年紀細過我但係外表似姨姨既女仔串我…我講乜佢都話:我唔明喎….只因我唔肯收佢張四年前既青春照…..真係慘(我講佢喎)………………上個禮拜無人黎既場面….已經無得一乾二淨~有臭男人坐我隔離…..今日無得做懶懶熊lu~



諗下先上個星期五做左d咩先~….呀…去左同毛寶…crystal…carmen食飯呀~去左…我都唔知哥度邊頭…..師傅仔附近…間拳霸泰國餐…er….爆唔好食囉



椰林樹影~之前對佢野好有幻想….因為好似聽人講話幾好食





我想講下呢個煲先……呢個冬蔭功海鮮蟹煲…..咩事….海鮮淨係得幾隻臭蝦….一堆硬魷魚…..幾隻青口…..仲有d菜…..同埋d臭丸????一隻超細既蟹….你夠膽死收我238蚊一個煲….真係頂你呀…………….


點哥個汁又唔好食……超爆辣….以…………………..辣唔緊要我都鐘意食…但佢淨係得個辣字囉……超少野食….食完好似無食……我下次都係食番豐順乳豬海鮮煲算喇…仲抵過佢仲有叫一個就夠哂飽…………..如果你有一個人好僧佢既…不妨介紹佢去哥間野度食囉~



醃雞腳…唔好味…..炒通菜…無味….燒豬頸肉..叫做正常




睇佢地個樣係咪以為好好食呢???????




仲有碟醃生蝦..又用番好辣哥個汁..d蝦又細又唔爽又唔甜..想點…仲要六十蚊一碟….炸蝦餅…..無哂野講喇…………..


已經累積左連續兩次難食泰國野經驗…..叫我更加懷念泰國唐人街大過塊面既爽甜醃生蝦~



班女仔食唔飽搵埋欣欣杯飲野又係mug’s…綠茶蛋糕好正~




heheh之前去探懶懶熊哥時….幫狂歡三寶買左樣信物~


係咪好得意呀~我好鐘意佢地呀~



我地一人一隻….講好左如果以後鬧交只要見到呢樣信物


就唔準再嬲大家喇~(好似d七十年代中學生咁)……係呢….點解肥熊隻手指特別粗碌碌既?!哈哈~









好開心呀~

哥科retake既今段有開~即係我都可以今年畢業喇~

仲交埋表tim~忍多五個禮拜度….

我就可以將我多個月既陰影釋懷喇~~~~~~~~~



有人今日同肥熊講話好掛住佢喎…..搞到佢鬼咁開心~

沒有留言:

張貼留言