2010年2月1日 星期一

澳門科學館遊記

今日真係….唉………..想點呀….查實今日攰爆……因為我噚日去左香港….去香港可以話係一個機緣巧合既情況下去到既….呢個遲d先講…..重點係….行到好攰……攰到夜晚………..訓唔著…..唉….仲覺得噚晚熱爆………好唔好意思咁…係2月份…….開冷氣咁訓左一晚~~~~~有d誇….不過我相信如果我唔咁做….應該會俾蚊咬同熱到訓唔著……..唉….今日番工…..超唔小心….找左兩百蚊俾個客….有個同事過黎唔知問左我d咩之後…………………………………..我又再找兩百蚊俾人……………..想點…..好心痛咁係銀包攞左兩百蚊出黎……..放入包數……….我好少何咁唔小心架….嗚嗚嗚嗚嗚……………..



星期六…好開心…同三個美少女…..去左新開既


無錯~就係科學館喇~~~新屎坑…就梗係香d架啦~




由於我同毛寶太年輕既關係(因為我地仲係學生)…唔使錢~


不過好可惜哥日無3D睇啦~整天爆滿…..唯有下次再黎囉~



一入去有d好假既火箭裝飾….真係…..好假呀




仲有旺旺龜龜既太空爸爸楊利偉呀~~~~~~~~~~~~


佢個樣似唔似就見人見智啦~我就覺得好膠喇~~~~~~



第一個睇既就係中國古代發明….呢個係不定期展覽…..即係隨時會無…..不過佢裏面d野….全部都係仿製品…好鬼假….


睇下個地動儀個蛙口….幾假…無眼睇~



開頭前面睇望呢兩個人唔知做咩….睇後面先知…原來兩父子做緊實驗…..個仔準備燃點火藥…..個老豆坐係度ja住兩隻風箏…….佢…地….試…緊….飛天~唔係下話…..兩隻風箏…..一堆火藥就…可以飛天??


想點????應該會炸死佢先…..我地企係度笑左超耐…..不過我有諗過….如果好似翻生侏羅館咁…..佢地…兩個一到夜晚…..唔知…..會點…..



呢個….d人用手敲發出聲響..不過應該幾痛…仲有人用電話


個電話唔使錢架??我比較古惑…將兩個近d既鐘…互敲~



仲有d印刷術既野玩下~用個板…同支顏色筆…掃個圖出黎




我哥張整左出黎發現影相效果唔係咁好…………


所以我就搶左啟門幅驚世巨作黎影相~~~



跟住就去左唔同既展廳試玩….都有幾多野玩架




跟住有個運動健康廳..有個好搞笑既…..係感應你既動作


玩打籃球呀..跳彈床呀咁….你睇下啟門既動作幾活躍~佢地兩個鬥入得多~



佢有成14個展覽廳….係2號展覽廳同6號展覽廳係不定期既展覽…..我地都覺得越上既展覽廳就越好玩….不過可惜佢好早收….六點就收..有個展覽廳我地都未玩就要走lu~不過唔緊要啦…都係哥句…就係—唔使錢~


不過佢個設計上好似唔係做得幾好咁……因為係最底層同最尾二層..先有廁所…….好似好唔方便….講講下……好似有d想讀下設施管理…可惜我地學校真係無雙學位課程囉~



我最想睇呢個展覽廳架—-太空科學廳…可惜未開~












多謝今日有人送贈的:

1.特調蜂蜜綠茶

2.sasa送的唐立琪2010星座書一大本~


我成日行宏達都會摸黎摸去唔捨得買~….因為我覺得100蚊淨係睇自己個星座…有d唔抵….哈哈~有人想睇可以問我借黎睇架~舊年睇過..覺得幾準~





係呀….

媽媽話喎……

本身我有一個大劫……

但係今日找多左兩百蚊俾人…..

就係幫我擋左個大劫喎…..

咁講又唔同喇……

舒服番d~





不過我都係好慘架…..

愛我又想氹番我就聽日黎錫我一啖啦……

嗚嗚嗚嗚嗚嗚…………..

最好帶埋維他檸檬茶啦~





慶賀臭男人今日回歸ep囉~

佢講過d咩我唔記得

淨係記得佢今日同我講:你好似後生左咁既?!

yeah~

因為噚日有人口口聲聲仲叫緊我肥妹~

沒有留言:

張貼留言