2010年2月10日 星期三

MacTim Cafe

今日發生過咩事呢?….噚晚算幾早訓啦….十二點四度….以為有好足夠既休息….點知噚晚狂發夢…..仲要係發惡夢…..我諗我日頭都係唔好諗咁多野喇~個夢係起身哥時記得好清楚….所以朝早不停諗….但諗諗下…依家又開始唔記得到七七八八…哈哈….係咪我記性唔好呢??哎呀……唔通個夢俾左提示我???叫我唔好咁易上人當???本身今日個心情因為個夢都霉霉地…點知好心地幫人交野時….俾個同事爆勁黑面對待我…..好似無乜人試過咁對我(除左某人外)…..加上我覺得我係無錯….事後我都爆勁賴皮做哂小丑戲諗住完場假問佢問題…..點知佢行過我身邊扮聽到唔答我囉….一陣dead air……..我勁尷尬…..之後我再問多佢一次確定我無錯…..點知佢勁爆無禮貌答番我囉…….我真係想一手抽番起所有野同佢講我唔七交….我又無錯…..只係因為你自己唔想做je…..乃念我仲會見到既…..我收七哂d火….走左去……………..人就係咁無奈….邊個話做人可以率性而為咁做人???有都一定呃你!!!!好無奈真係……..我平時都唔係收收埋埋唔滿意唔講d人….不過…有時真係唔係你想點就點…..走左之後我再確認多次睇番….確定左我無搞錯日期…..今次我真係超勁不滿…..但無得出聲……….或者你講得岩…其實佢一直都係衰人…只係我地唔知~唔企係現場真係唔知我今日有幾(火羅)



星期日考完試之後…落超大雨…..我同左sasa去慶祝….揀左間我地未試過既MacTim cafe…..就係大堂下面間小熊貓附近~裝修又唔算話太靚……不過叫做地方幾舒服囉~最好係唔使等位嘛~下次我都會再去既~





咁我地就叫左兩個餐一齊食…一個係煙三文魚沙律…..我好鐘意…因為個沙律係用橄欖油同白醋…唔係沙律醬…好好味~夠哂清新~仲有叫左個幾crossover既係喇沙雞肉天使麵…我地仲笑話唔知喇沙係咪係小熊貓買既呢~不過…又整得幾好味喎….好似幾夾咁~好好好好好味~




考完試個殘爆樣…..哈哈~考左院長哥科就開心哂~




餐飲我叫左榛子咖啡..ok喎~sasa的焦糖咖啡都幾靚~




仲黎埋個朱古力蛋糕…唔係唔好食………….


個問題係…..無我整得咁好食je~(超自大)



星期日哥日就落雨落到人心都痛….


落到成對腳都濕哂….不過一路坐係cafe睇住佢落雨…可能都屬於另一種享受既~







就快新年lu~

不過年尾流流都俾人嬲我….

不過….對我黎講不痛不癢…..

我驚你自己辛苦咋……因為一年裏面你總有幾日咁嬲我

我總不能討好呢個世界上既人都鐘意我

我諗我討好到我自己都算唔錯lu~

沒有留言:

張貼留言