2010年2月4日 星期四

幾廿歲人踩單車

好慶幸今日又可以懶洋洋咁過一日~可能天氣既關係….都唔係太多人上黎辦野~~太好喇…如果聽日星期五都係咁既話…..咁就太好喇~不過世事通常都唔會咁完美既……..睇下聽日又點先…..噚晚好懶無溫到習….哈哈…懶左一晚tim~掛住睇海派甜心….依家先睇….有d娘妹~開頭睇都係因為跟風睇….後尾小豬實在係太搞笑~~~驚世駭俗醜不拉0幾香goo頭….實在扮得太好喇….d表情好好笑~有時笑到標眼水~咁呀…今晚唯有努力d囉~(我講溫習)….快d玩完…快d溫習…同埋早d訓…..噚晚為左邊個係38號窗既同事….好八卦咁好想知…搞到我訓唔著….成點半先訓~哈哈..我真係好八~呢件事仲成為同事今日既熱話~



又黎懷舊相片夜…又再post埋舊年d相~應該係十月尾度卦~



有個大款請我食生日飯喎~多謝大款~~~~


去左venetian間利苑飲茶~一直都好想食…不過我地放大假哥時成日起身哥時人地都收爐~哈哈…..好開心有得飲茶~




之前去廣州都有食過利苑..爆好食…尤其係呢個雲南野菌餃


不得了咁好食~



不過其他野我認為澳門呢間無廣州哥間咁好食…


連上面個蟹肉餃都無廣州咁好食…有d失望~下次真係要試下去永利軒飲下茶先得~真係未試過去~



哥日食飽之後…食飽要點呀…梗係要做運動啦~


呢班女加埋成幾廿百歲….老過棵樹…先學人約去踩單車…我真係頂佢地唔順….哈哈….好似我係入面喎~



救命….踩完單車又去左澳大間唔知係安德魯定瑪加烈既物體high tea….食完野之後….去左碌ling….碌完ling….班女又要食飯喇….女仔真係難養….尤其大食既女仔……好似我又係其中一個喎~去左食師傅仔….呢個凍蝦我第一次食…好好味呀~亦係唯一一次最好食….因為之後食哥d….全部都係細蝦~


五個人七餸一例湯(上圖仲有碟椒絲腐乳通菜同椒盬藕片未黎)….第一次去食….唔知佢d野係一個盤咁大碟..好驚驚….呢班女傻架~仲學人叫白飯喎









某天..都好耐之前…黃皮第一次出糧…請我同毛寶兩老去tea~其實都係好耐之前喇~陪佢買完櫈之後行過雅廉訪一間cafe..ok靚~



d個甜品唔止賣相ok…食落個窩夫仲好香好軟好好味~




d個佢地話麻麻喎..你知啦我都唔係太鐘意食甜品既…..仲要係蛋糕…..但係….我出奇地覺得放入口度好軟棉棉..好好食~












呀….今日放工又忍唔住落去雅明探下隻臭熊….探完總不能兩手吉吉咁番屋企架嘛~所以用十蚊雞買左個臭熊folder…睇下臭熊同雞雞幾融洽~


岩架喇…..我無亂買野架~我要番學架嘛~



yeah~今日有同事堅守之前承諾夾左隻公仔安慰我找多左兩百蚊件事~最估唔到……佢抽左臭熊~~~~仲學人浸溫泉..頂~






頭先我阿媽好大聲咁嗌入房:你遲早變宅女呀

我第一次有人咁話我咋~

沒有留言:

張貼留言