2010年2月19日 星期五

姑媽團年飯2010

虎年第一篇blog~新年快樂…………我都仲未拆利是咋…..不過今年應該會多過上一年~個善款數字好理想呀~成個新年凍到呀….不像話呀~成日個人係度震……凍死人喇….凍到人就算坐係電腦前面…都係唔想打blog~一定有好多粉絲等左我好耐(嘔)…..救命……希望過幾日暖番d…….一定係前世唔知做左咩好事…..新年過後…..唔使開ot喎….爆開心~不過下晏真係做到好辛苦呀…..多野做到…..隻手無時停……尤其最憎d人慢吞吞講極都唔明…..阻我搵食~………不過番兩日工…..又話到星期五喎~friday~



post番新年之前d相先~之前臨新年姑媽佢地上左我屋企一家人食團年飯….仲訂左隻燒豬…初頭聞落都幾香…


不過食食下覺得好肥~




有三文魚啦… 魚生真係食極都唔夠~




當晚飲既係有汽紅酒…佢地話麻麻..


我覺得ok…因為我都唔識~



仲有d大過我老豆手掌既蝦~無花無假




我都唔知我老豆點整…整到咁鬼好食既~




仲有呢個葡式既餸….唔記得叫咩名……










頭先睇書睇到一句野….佢係咁講既:

據說,小孩子覺得一日時間很短,一年時間很長

老人家覺得一日時間很長,一年時間很短

唔知你地屬於邊種?





祝妹子生日快樂~

沒有留言:

張貼留言