2010年2月9日 星期二

濕立立既一日~

距離放新年五日檔假期….又少左一日~…..加上今日又無噚日咁多人….梗係開心哂啦~~一放工即刻跑去搵may姐……連佢都話我個黑眼圈好勁….呢鋪唔掂….好彩臨新年前都識去搵下佢急救~哈哈…..雖然少左野做….不過我今日都係覺得好攰呀~不過我噚晚都叫執左少少房….所以都有少少乖啦…..但係今日都係俾爸爸鬧我:好心執下你間房啦…外表光鮮….間屋嚇死人…..(我想講:其實我外表都唔係好光鮮~)…..今日濕立立好核突呀



星期六溫完習我就逼毛寶陪我去探下隻臭熊~探探下就見到有臭熊散銀包~好靚呀~係毛寶寶寶寶寶送俾我架…hehe~依家用緊~





我係肥熊~~好得意呀佢~咁拼法又幾襯喎~




哥晚同肥熊玩完就去食pokka cafe個餐喇….之前食開set lunch幾有保證….所以就要試埋佢個set dinner喇~



個餐湯…好似飲緊d”獻”汁咁…我都係鐘意磨goo湯多d~


但係個面包加牛油真的一級棒~



餐飲改左好似叫北海道朱古力奶…好好味呀~




主菜牛扒加大蝦~牛扒唔怕硬….大蝦都好食….正呀~


加埋個咖啡蛋糕做總結……好好呀~除左個湯麻麻之外….其他都好正呀~成個餐加埋一都係每人百七蚊度……都ok喎~



查實仲買左個臭熊頭套…我地似唔似臭熊呢?


唔知點解真係好鐘意佢~

沒有留言:

張貼留言