2010年2月2日 星期二

無無聊聊香港遊

噚晚好乖研究完星象之後…真係有乖乖地咁溫左一條考試題目….哈哈少可~今日d時間真係過得幾快喎~不過都係覺得好攰…..一番工就會覺得攰….唔知我係咪有病呢?哈哈~一定有懶蟲病~係囉…點解我咁懶既呢???唔食早餐….唔係想減肥…係因為懶買懶諗…..連有人話幫我買早餐….我都可以懶食….咩人黎架???我諗我就係傳說中哥個要阿媽纏個江蘇餅係條頸哥個懶蟲…..點先可以戒左懶呢個習慣呢???等我考完試之後好得閒咁研究下先~



咪話星期日過左香港既….影左少少咁多相啦~



我地坐11點船過去…之後就去左尖沙咀…唔知咩名度食麵



我叫左紫菜四寶米…唔係話唔好食既…..不過講真….魚皮餃都係暹羅好食囉….唔知點解突然間有一日行過執左…..陪左我十幾個寒暑既泰國餐廳….就咁同佢最好食既魚皮餃….一齊消失係我生命中~



食飽就行下街啦…行完新港中心之後..就去九龍塘又一城….咁行架嘛….行就即係有運動啦….有運動咪會肚餓囉~所以咪要食下午茶囉~一個米粉又點會夠我飽~


我地係又一城既delifrance食個tea~抖下~其實都無乜做過野…幾好飲喎~咩菠蘿香橙特飲..咁清新…0岩哂我~



呢個包又真係幾好食喎~近鏡頭哥個我直頭想成個吞落肚..


不過我有信心我可以整到…其實應該幾簡單……卦~哈哈



得喎得喎~連d雪糕都幾好食喎~個牛角包仲好好味tim




行完又一城…去左…旺角~成日好驚望住上面…唔知飛d咩落黎….咁樣行街好攰架嘛~咁梗係要食番d野啦~章魚燒燒燒燒~~~好似叫築地~


如果有埋芥末醬咁就不得了喇~~~~



行完之後我地就去左打冷(潮式野)….我第一次打冷咋


死喇….間野叫咩名呢??標記??好似係卦…..好衰囉….我地坐係度諗住叫野….叫左好多次唔該…..d人明明見到我地都扮見唔到囉…咩事呀….有個係我身邊經過都唔理我…..哼……..下次我唔會再黎…最唔好食就係最上哥碟煎蠔餅…..以……我一直以為我好鐘意食蠔餅…..點知原來我一直誤會左…..我鐘意食既….原來係蠔仔煎蛋~加辣椒醬~~華…諗起都想食…..呢個超唔好食囉….得d炸粉….佢d老水野…唔係話唔好食…..個老水蛋我覺得唔係咁入味….反而我覺得港澳碼頭間垃圾鋪頭個老水蛋真係幾好食~好啦….雖然佢d態度好差……但佢個蠔仔粥係幾好食既~………我地研究過…..佢對我地咁衰…應該係因為我地無係佢帶位既情況下…自己衝左入去坐~



睇下我買左d咩~



有聾貓曲奇餅一罐~超勁爆得意~~~多謝寶寶送俾我~




好敗家唔使錢咁…係muji度…狂買湯………..一大堆


但我真係好鐘意飲嘛~



仲有舒服到爆炸既Uniqlo拖難一對~新年時著~












今日呀…有個臭男人送手信俾我地喎~




用埋我屋企d楊桃做襯托~london呀~~~哈哈




仲有喎…..哥個人話唔知點解一見到個keychain就諗起我喎


法國貨呀~但係點解見到呢個黑色漆皮巴黎鐵塔會諗起我????唔通….我個樣同佢一樣咁逗趣??????????可能係呀~多謝臭男人~





今日好搞笑….

真係有個朋友仔買盒檸檬茶請我飲….多謝你~

仲有有個男同事經過我身邊….

真係作狀地鍚左我一啖….哈哈

仲有個女同事都係咁~說送我濕吻

笑到我賴尿~…..多謝你地呀:]





好好玩…..

我今日摸過我同事四個幾月的bb肚

發現….那麼的細小…..

我:點解咁細架??好似我個肚腩仲大過你咁既

同事:因為你食好多野囉(一矢中的:])





今日偷聽到….

有個人扭佢男朋友…….扭左好耐

佢話:以~~~2月14你送咩禮物俾我呀

係喎….2月14又黎喇…..

情人都無…..何況禮物

搞笑~

都唔知邊Q個諗呢個仆街節日出黎….

有情人就日日都情人節啦….

無既話做乜整個咁既節日出黎要人傷心je…痴痴地~

沒有留言:

張貼留言