2010年1月28日 星期四

我的大快樂生日會2009---Fuji

今日110隻…其實唔係太攰….最攰係…遇上一個超級賴皮怪….我見我隔離位同事同佢講左超耐….佢死都話佢自己帶黎既係正本…但真係唔係丫嘛…..跟住又話我之前黎搞過三次都係用呢張野黎搞之嘛……唔信你咪check下囉…..見佢咁賴皮咪打上樓上搵d同事幫下手睇下有無得check囉…..覆番我地個結果係………..之前佢係交正本上黎……好喇….佢唔講自己哥張係正本喇….佢就話….我唔知張正本係邊喎…..公司淨係俾左呢張我咋喎….咁跟住我咪同佢講話佢張野應該係佢公司度囉…..叫佢問番佢公司…..佢就死都話無…..個仆街講英文d膚色好撚黑….姑且叫佢做豉油樽

我:please ask your company where your original receipt is

豉油樽:no!!  we don’t have the original receipt!!

我:下?!but this is a copy

豉油樽:(雙手齊舉向上作投降狀) i swear!!!  i swear this is the only one original!!!!!!!(我真係想講:swear你老味)

豉油樽:listen!!(我最憎d外籍人士同我講呢句…我唔係你條狗)why do you make this difficult??  i have already apply it 3 times….and i also use this first to apply my visa….

我:because you should submit the original receipt every time when you apply this one……..(個仆街講黎講去三幅被)



之後我地幫佢打番公司…..張野真係係佢公司囉唔該….叫佢番去攞……..

豉油樽:i am very busy….i will leave macau and go to australia very soon….i don’t have time to come back here…..(咁你快d 爛番喀麥隆啦…呢度唔歡迎你呀)

佢正一食屎狗……我地咪話幫佢做住先叫佢後補過黎….

豉油樽:no!!  i don’t wan’t to come back here…i need to work

我:you can ask your friend to submit this

豉油樽:(冷笑一聲)here is macau…i don’t have friend here…who is my friend???(你個死仆街………)

我:will you collect it by yourself?

豉油樽:yes sure!!(你個仆街又話唔番黎….又話唔得閒….你好busy架)

就係咁同個賴皮怪豉油樽….由五點二搞到六點三度先收工…..個仆街仲不停咁問我地點解唔可以簡單化一d……阿仆街呀….你去死啦好無呀….你死左呢個世界就會簡單d架喇….總共換左四個人同佢講…..佢講既內容都係一樣….我地講既內容都係一樣……其實佢搞咁耐….已經夠時間俾佢攞張正本番黎做埋個手續食埋個tea…..我唔明佢點解係都要我地妥協佢……呢個世界咁多人食屎又唔見你去食……….講黎講去都係無結果….我索性唔理收工先…..痴痴地



費事講佢….(其實都講左大半版紙)



*3*  *3*  *3*post埋之前生日哥d fuji出黎先*3*  *3*  *3*







如果真係註定每日都要遇到一個呢d咁既仆街

我諗…………….

我真係會日日上黎爆粗

死人超級賴皮怪豉油樽





講番d開心野先~

有一件事可以抵銷番呢件事既~~

3月7日有得過香港睇—————Mr.~~~

開心死喇~~~~

我要由依家開始溫習喇~~~

沒有留言:

張貼留言