2010年1月20日 星期三

黑足成日

我發現我今日真係黑足一日……..朝早聽到個我唔想聽到既消息…..不過未知係咪真既…….如果係真….我會覺得自己好慘~第二樣係壞機…平時坐哥部機都無野….今日平白無事唔印野都夠膽死…累我無左三張收據…抄死我…第三樣就係今日遇到單難搞野(工作上)….第四樣係食完飯番到屋企…..突然無水無得沖涼….個頭臭到嘔….之後等左大半個鐘…..終於有水沖….唔知係咪太開心….第五樣就係…..開心得滯唔記得合埋眼…..d洗頭水入哂眼……..搞到依家隻眼又紅又痛…..搞乜呀今日…………….唉…………………..今日又唔係十三號…又唔係星期五….點解會咁架……希望黑完今日…之後成年唔好再咁黑….求求你….老天爺爺



唔開心要點呀??睇下d bb相先~



哥日去左探哈比同佢小寶寶….睇下隻bb得意到呀





衰豬仲對住個鏡頭笑呀….你睇下佢個樣幾古惑……..哈哈…




bb…..bb…..鍚鍚bb……bb鍚鍚姐姐~~~(好嘔心)




哈比和她的銀牙銀牙小寶貝貝貝貝貝貝貝貝~~好襯呀佢地~




我抱bb抱到流哂汗…..毛寶抱到bb好似好驚咁既????哈哈~




哈比小寶貝真係真係好得意..又成日笑…真係一個可愛既小朋友~


好奇妙….點解可以有一個人仔可以咁似自己爸爸媽媽…..好得意~唔知係咪媽咪得意所以bb都會咁得意…..咁樣講法….我咁得意…第日我個bb咪…爆得意???哈哈~…..順帶一提…..銀牙銀牙你真係好似男仔呀~哈哈…同爸爸一個餅印



無事架喇無事架喇…..

打完出黎之後…..

d黑氣唔會再跟住我架喇…..無事架喇

衰野打哂出黎就無野架喇~

明天又係好既一天~



我發現….

我真係一個善妒既人…….

好衰呀…..

沒有留言:

張貼留言