2010年1月19日 星期二

剪短左頭髮之嘛

我對今日既記憶好模糊….原因係今日俾肚痛既感覺遮住哂所有野…………好肚痛呀…..痛到差d想嘔………..救命….係囉…乜我身體咁差既咩?好頭暈呀~



車…..我剪左頭髮呀…個個都笑我….剪哥個笑我傻傻地….有人笑我似傻仔….有人笑我似男仔……又有幾個人話我剪短頭髮似肥妹….塊面好肥….車…好巴閉咩…..笑我囉…笑死我囉……成日都笑人地肥…..人地開心先至會肥之嘛….你地唔抵得我開心呀….哈哈~都有比較正面既評價既…..就係話剪完d頭髮好滑…一個就係話好清爽…多謝哂囉~



睇下…未剪之前就係咁既衰款….之前染哥d又成日俾毛寶笑我個頭好立……講到我….都覺得好立….所以我要剪哂佢!!!





呀~我好鐘意食mug’s cafe(係咪叫呢個名呢…我又唔係記得好清楚tim~)個雞翼…好鬼好味…估唔到個意粉都好好味~




剪左咪就係咁之嘛….都無乜野丫….你話係咪喇


最多咪似小丸子……不過小貞叫我下次唔好剪到咁短喎…我要喊喇…….都唔係好短咋下嘛…………..



經過紙紮鋪見到既一隻…肥肥貓….哈哈~~~~




仲有呀…我地星期六去左探柏仔呀~好掛住佢呀……仲以為佢已經唔記得我地…..點知佢對我地一如以往咁熱情呀~




你睇下佢~今年過埋生日成六十三歲人喇(狗界為九歲)…仲係咁there住杯杯幫佢r痕……又將個頭放係人地大脾之間求人幫佢r……..不過…我又幾受落喎…柏仔我真係好愛你架~


雖然你哥日件衫咁老土~



咁星期六既就去左台山哥間志記食泰國野…..好鬼耐無去…..好開心諗住大吃特吃….點知..唔知佢係咪轉左手….d野…..唔係咁好食…同以前d味道可以差咁遠既…..嘔………….




之後有女仔話要唱歌…..點知neway好串話要凌晨一點先有房….巴閉喇…..我唔識去第二度……咪去第度唱囉………


華…..由十點半唱到四點….真係齋唱..無乜點玩….咁鬼好氣既你班女……



咁呢…唱到咁晏….星期日都可以十二點幾就起到身喇喎…..仲去左華生堂度….飲左個靚湯……有時都會去哥度飲湯當中午飯~…因為佢d湯唔係太貴…..食埋d湯渣仲飽埋肚tim~


都有好多選擇架~



毛寶揀左健忘湯飲….不過我地發現呢個湯係細d~




我又飲燉花膠..螺肉..花旗參..陳皮….飲完會好暖架~




飲完無耐…..又約左班女去飲tea~去左咖哩屋…哈哈


仲有個麥下人傾緊電話~



真係唔好睇少呢杯賓治….飲完…我番屋企訓左兩個鐘先醒~


超重酒…..好彩無飲哂…如果唔係我唔使醒tim呀~



班女都唔知係咪傻既…下午茶都食咁多野~


所以都好難怪我變胖卦~不過如果真係鐘意我既話….應該唔會覺得我係胖胖的….只會覺得意….所以….唔好減啦….傷身架~



呢排好鐘意聽呢首歌~

Mr.既尋找一千遍

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=M4VMbBJmG8Q&hl=zh_TW&fs=1&]

時間似慢鏡 如世界在退後
想捉緊你手 到天邊無限宇宙
徘徊在此 重看那舊鑰匙
開不到記憶 你消失似要終止
尋找一千遍 迷宮中聽不見
漆黑裡流連 未見到終點

獨坐門外沒人在沒人認識
想起你的黑眼睛彷似絕跡
想與你對話 想告訴你我心跡
時間繼續轉 從四季中走遠
漆黑裡看清 你身影叫我甦醒

尋找遍地球 從冰川到汗流
尚要找幾天

獨坐門外沒人在沒人認識
想起你的黑眼睛彷似絕跡
想與你對話 想告訴你我心跡
如今我 在大門外大門內找了十天
不想放手拖你手漫遊路邊
把你再抱著 輕吻你髮似詩篇
獨自流浪在回望所有記憶
找到你的都去闖不會吝惜
只盼再見面 擁抱你在我身邊

如今我 拖緊你手漫長路漫無目的
捉緊這刻聽你講所有事跡
把你再抱著 親吻你過每一天
紀念這天




華….有無一個男仔真係會咁lum呀….唱哥隻歌d歌詞…..lum到人震……就算唔係唱俾我聽…我都鄧哥個女仔lum…正~



特別鳴謝:陳小貞…多得有你送暖俾我…今日先救番我一命~

沒有留言:

張貼留言