2010年1月17日 星期日

海鮮邊爐宴

今日食好多野落肚….好恐怖呀…哈哈~第日先post上黎~



上兩個星期六…同左毛寶寶係屋企打左次邊爐~係海鮮邊爐宴….就係哥次自己第一次一個人衝入街市買哂d邊爐料哥次….買左好多野呀…有一斤蠔…一斤十六兩既一隻大肉蟹…一斤蟶子皇…一堆磨goo…三條脆皮瓜…三碌娃娃菜…三蚊冬瓜…兩盒肥牛…….毛寶唔係偷懶…係因為無位泊所以我先自己去買野咋~



d瓜係我洗同切架~好靚同埋好整齊呀~





滑潺潺既蠔~又係寶寶洗….不過諗起都好想食~




真係真係好多野食~兩個人食….食淨左d菜..脆皮瓜


同埋一盒肥牛~…..其他全部去哂我地個肚度~左邊隻碗…見唔見到有d野呀…….哈哈…係我偷左爸爸冰箱d牡丹蝦做刺身呀~好味~



聽日又番工喇

好彩聽晚有節目….唔係我會好唔開心~

沒有留言:

張貼留言