2010年1月24日 星期日

出埃及記---Fuji(2)

院長哥科….終於番到最後一堂…..但我又無乜特別太開心…..因為可能我仲有一科要retake卦~不過算啦…估唔到佢哥科都唔算太難捱咋~上堂訓到癲左不特止….份功課仲可以係佢手上攞到75分~都算叻喇~~~~但係….現實話俾我知….聽日又要番工喇……yeah~番工喇…yeah~(痴左線)



仲有最後一批fuji放上黎~



我真係唔知佢係熱情定係咩….隻手其實可以唔使放咁上喎

我就唔信有人熱情得過我~




仲有其他白痴相~真係好好好好好好好好陽光~











下面張相我覺得完全唔似我….影到我個樣好似白痴仔咁





希望今年仲有d咁平既團又有d咁好玩既團友就好喇~~~(又係諗緊玩)



今日我有少少唔開心過既感覺

點解我永遠都係唔岩哥個?

沒有留言:

張貼留言