2010年1月26日 星期二

快樂指數

唔知點解呢…..今日都係做左103隻之嘛….仲攰過噚日咁既???我懷疑個心情係俾個天氣影響!!呢幾日都陰陰天….搞到我心情都係陰天(個死八婆賴得就賴)…..同埋呀…..今日有d野我覺得係自己做錯囉……..不過睇睇下….我又覺得係我自己搵d野出黎嚇我自己……..加上今朝又聽到個消息……雖然又唔係我自己做錯…..憑我多年睇法證先鋒既經驗哥樣野應該係正本…我認為係因為我疏忽…..如果我有問多佢一句..我就會安心好多…..但我成個下晏既心情係好死氣沉沉咁~



噚晚右邊小腿抽筋痛到我呀…………依家仲痛緊



噚日我都有少少唔開心….於是我開左kawaii choya梅酒飲飲



多謝你送俾我呀 *3*  *3*  *3*  *3*  *3*



爸爸話要搶住飲又要搶住影相….吹佢唔漲~




毛寶我發現雪凍左佢….加埋冰…………………..


同係日本我地好鐘意既味一模一樣~



某日…我就食左呢個餐….上年食得太少..諗住今年搏命食~




媽媽慌我唔夠飽….仲要買雙層俾我….


仲有薯角食….有新醬點tim~



汽水仲要有依家換緊既十二生肖叮噹…我覺得好得意喎




其實個餐唔係重點…個重點係…我要換隻老鼠叮噹呀~~~~~~~~你睇下佢…..佢超驚老鼠架嘛…偏偏要佢著老鼠衫…………你睇佢個樣驚到~好得意~


結果我食完呢個餐就唔舒服喇…..因為太飽……哈哈~







唉……..

岩岩又俾我知道一件事………

俾我知道左…..好快就要走…………….

終於要接受呢個事實……………………………

諗起頭先上面既事簡直係雞毛蒜皮既小事……

要去到咁遠呀………….

爸爸話:咪買架車囉…..

但係我問爸爸:你可唔可以買埋個車牌俾我呀?????





有d野我真係好怕:

1.我要自己一個人食飯喇(我最怕)

2.迫巴屎番工(都好怕)

3.人生路不熟(成個白痴咁)

4.其實我個人黎講唔係太鐘意有變動(我係一成不變既古老人)

講到尾其實我係好怕無安全感………………………..

工作帶俾我既不安感……………..全面提升~





我既快樂因子又唔知走左去邊…..

岩岩睇電視先講緊研究香港人既快樂指數….

唔知依家研究我既快樂指數……..個數字會去到邊???



我依家真係好需要一個電單車牌同一架電單車

但係我好懶…..我唔想去學車……..

咁即係點???????????????

沒有留言:

張貼留言