2010年1月25日 星期一

Sasa生日派對2010

好好好開心呀~今日星期一….雖然好多野做….成一百一十一隻~不過….做團體就有呢個好處…..多野做….但又唔多使用腦~最岩我~~~因為我係地盤佬嘛~多野做自然d時間都快過d呀~咁又放工囉………..不過下晏無人坐我隔離我又覺悶喎~口都臭…得個做字~哈哈



星期五成班妹妹去左neway同sasa慶祝生日~





份禮物係咪包得好娘呀??無計啦博士淨係得呢隻花紙最靚




見唔見到sasa身上既衫呀..係妹妹們送架~


仲有頸巾都係~送衫都好似係第一次~哥日都幾齊人…不過好似仲差臭男人無黎喎~好耐都無試過咁多人聚埋一齊喇~



之後去左以前既文華東方飲野…我都唔記得依家叫咩名….好似唔知係咪叫做Grand Lapa之類呀????????????????????


呢杯野飲打死我都唔會再叫…red sky??超難飲….有椰味定唔知有奶味…..飲完個胃成晚反下反下…..最後番屋企訓覺訓到五點半起身頂唔順…仲嘔埋出黎….



再黎多個合照…留住sasa的2x歲最後一刻…哈哈….iris同ada無去飲野tim~


一年裏面第一個慶生的ep妹妹都係你喇~





今日心情真係有d難以形容……

係咪大個左就要開始靠自己喇?

所有開心唔開心…..困難…寂寞….受氣

都係要自己搞番掂???

如果係咁…..

我寧願考畢業試做大小字作文默書

都想番去中學時期……

賴皮賴著你不走……哈哈

我唔想變大個喇…..無哂憧憬(雖然我依家已經好鬼大個…哈~)

沒有留言:

張貼留言