2010年1月27日 星期三

我的大快樂生日會2009

今日攰唔攰呀????攰唔攰攰唔攰………..番緊工哥時覺得好攰囉…..放左工之後就一天都光哂喇~~~~依家直頭開心到通屋跳~我既心情真係轉換得好快~~~~~一日之差就變成咁~~~~放左工去買左個袋俾老豆….費事佢要用我個舊袋….得黎既評語係:靚就幾靚喇…不過唔係咁岩我用…………….跟住媽咪就話:下點解呀????我老豆話喎:我要黎裝遮………..下???????????裝遮都要有個斜咩袋…真係吹你唔脹~….



哈哈哈….人地生日d相就超快post哂出黎….我發現….原來我仲未post舊年我生日d相出黎~~成三個月喇~~哈哈



哥日我地去筷子基間叫岩既日本餐廳食飯….同妹妹們慶祝我2x歲生日~呢間野個唔知咩卷同海膽醬燒生蠔都好好食~


d刺身ok既~我最鐘意食赤貝




好難得呀哥日所有哥哥姐姐妹妹們都有俾面抽空出席~




兩個妹妹送既禮物好好呀~係我好愛既小海綿被一張~


多謝ada多謝mina~



waiwai唔俾我係大家面前拆….要番屋企先拆~


好彩番屋企先拆咋~哈哈…女仔野~多謝waiwai我好鐘意呀~



小i~小i bb又係唔俾我拆架喎~~~~~~~~~~


番到屋企拆開~華~~~係小i bb親手織既頸巾一條~點解有d咁細心既女仔架??(雖然我都唔差~)……好開心呀~多謝bb~



華華華~呢晚好爆既禮物~~i touch一大部~~~~驚喜到爆燈


多謝臭杯…多謝crystal…多謝carmen~~~



多謝你盒令我變靚既面膜仲有支令我變香香既野~


仲有你哥張自制既心意卡~我好鐘意~~多謝kate~(乖乖表妹)



你送俾我既禮物…令我覺得我舊年同你既比賽係我嬴左你~


雖然事實上唔係~多謝gilbert…仲有多謝你哥日唔舒服都黎我生日會~



sasa送左條頸鏈俾我呢~係我去完埃及番黎送俾我架~


多謝elsa~



有個女仔…..佢送左個gip俾我呀…就係我攞住去埃及哥個


(套制服好樣衰呀)多謝小貞貞貞貞貞貞呀…佢知我要去旅行…所以送個大gip俾我架…因為我屋企無大gip~以後我去日本就唔使拎得咁辛苦喇~我好鐘意個gip~~~~



仲有呢….係哥日寶寶話送張合照俾我當係生日禮物喎~不過佢係去埃及哥時送左條tiffany既頸鏈俾我~


仲送左個放左係gip幾日發臭左既芝屎蛋糕呀~多謝寶寶寶寶寶寶寶寶寶寶寶 *3*  *3*  *3*  *3*



哥日真係滿載而歸呀~~~~~~~~~~~~~~~~~


多謝哂各位呀….多謝你地令我有一個開心既生日~希望每年都有哥哥姐姐妹妹們同我慶祝生日啦~錫哂你地*3*….你地咁錫我….都應該係因為我平時乖同埋抵鍚既關係….哈哈~







仲有呀..我今日買左對鞋….係呀…我終於肯買左對鞋喇~

話實在我成日唔買鞋係因為:

1.我懶睇

2.我懶除鞋試

3.試完都可能的唔起心肝買

今日都係毛寶睇開試開

我先係咁意試下

我就係一個咁既懶人~hehehee

沒有留言:

張貼留言