2010年1月21日 星期四

出埃及記---Fuji(1)

噚晚原來d黑氣未過哂….訓訓下覺….死仔…有隻仆街蚊係我間房度飛黎飛去…超嘈…..仲咬我眼皮同鼻樑……仆街…..我最後又頂唔順….將我成間大房送俾佢玩…我自己出廳訓…..好煩呀….我試過係廳有一個鐘將被吸頭咁訓….差d抖唔到氣而死….我憎死你隻仆街蚊…….我噚晚根本無一個鐘係可以連續咁訓….因為不停咁…俾隻仆街嘈我…………..求求你喇…..今晚唔好再搵我啦…..一番到去有好消息!由八分鐘變七分鐘…..yeah~好開心呀…..又多左野做喇…..開心到唔想放工喇~



搵搵下原來埃及都仲有d fuji相未post出黎…..



好搞笑毛寶哥張個太陽變左個黑點…初頭仲以為污糟左哈~





埃及d太陽猛到有時影fuji都會影到唔係太睇到d景~
















我地後尾先發現…..原來張相有個好搞鬼既人攝位影相…



超唔鐘意每次俾蚊咬完之後…..

朝早發脾氣哥時…..

老豆實會講:無理由架…我地無蚊喎….

知你叻喇….無蚊咬…巴閉喇



omg…星期六日又要番學喇

我羨慕你地呀…….番埋星期六日就唔使番喇

之後得番一條可憐蟲自己番學喇……….喊喊……..



唔知點解…..今日放工買完野番屋企之後………..

飄左一d唔開心既感覺出黎…..好低落…….唉………

點解會咁既?不過可能我係知道….但又唔想去面對….



就係你今日講過既一句話…令我覺得我地唔係人…無資格去病…你好變態…………..



見到m記又賣廣告喇….又有芥末魚柳包喇…..好想食呀~



我想今晚有好覺訓……………



沒有留言:

張貼留言