2009年1月29日 星期四

sasa生日會

今日….今日….今日係年初四….嗚嗚….五日既新年黃金假期……就咁就過去左………..真係好難令人相信呢!!!!不過唔好再哭哭啼啼喇…新一年新開始嘛!!!!新年初一二三都有d野做過下咁既….呢個就遲d先講番喇!!



今日個肚仔….. 好痛好痛呀………….好彩今日有d好好好好好好既同事….唔使講到口水乾都已經俾利是我地呢…..其中一個我仲逗左佢五封利是呢!!!!哈哈….



星期五年廿八放工…….我地唔係番左屋洗辣塌……我地夜晚去左elsa既生日派對…..哥晚都玩得ok開心啦….唯一擔心係….我驚我臭唔哂d人番屋企囉!!!幾驚呀~不過點估都估唔到…..elsa會搞唱k囉….真係估佢唔到!!!



壽星女elsa……希望佢哥日真係過得開心啦…唔好為d無謂野唔開心喇~





參加聚會的少男少女們~好青春噢~




這幾張相好有光影流情feel~




壽星女帶上其中一份禮物…..個樣好似咁難為情咁既?!




呢張相既我…………..唔知講咩好…e….唔通我有個小酒窩?!




最後祝大家新年快樂同逗多d利是喎~

沒有留言:

張貼留言