2009年1月18日 星期日

好耐之前既阿家婚宴(2008年12月27日)

呢兩日既情緒有d複雜….好難形容…….丞責師父真係好準..一過左哥個禮拜我既心情就無好似之前咁食左興奮劑lu……..



星期五哥時下午攞番之前三個鐘ot….放一點鐘工….好爽…同左阿家食飯之後同佢去睇鞋…….夜晚就同左爸爸媽媽去四季食自助餐……..噚日阿家就走左lu~佢地全部都番哂去米字國喇….都唔知幾時先再見到面………..



星期六日又要番學喇……..真係……好……….悶….唔明點解無d鐘意坐係度教書既阿sir教我地…..如果佢坐係前面咁我就可以睇下書呀…睇下雜誌呀….打下機呀…訓下覺呀…咁d時間就會易過d囉…….依家….唉……….好彩今日去roxy度買左件大減價衫衫過新年先開心番d呀….小貞貞電左新髮好靚呀~



又upload番之前阿家結婚d相啦….哥日好齊人呢…..雖然之前去過米字國參加佢地既婚禮….但係澳門就係唔同d啦…因為全部親戚都係度嘛!!!!又播番之前佢地係米字國婚禮d片段….都好感人呀~不過個個表妹都著得好靚靚個個都著裙仔呢…..只有我一個被人笑係地盤佬同埋去食大排檔呢~





好漂亮的少女們呵~點睇都係我最白最滑~




少女都係會攞d好少女既野黎影相架~




我反而覺得阿家係呢度set個頭靚過係米字國喎




好觸目既一對混血姊弟~好鐘意家姐姐因為佢又靚又乖囉




調皮細佬係同我同月同日生日架~




好耐無見既先生們~




好耐無試過好俾心機化過一個妝….呢過都唔例外..我真係好懶




我諗我再過去米字國時要等到佢地bb出世先過去lu….因為我覺得入米字國真係真係好煩呀!




徐徐過了四個秋天  平平淡淡從未覺厭
陪同做飯晴或雨天  情一點加一點


何事忍心減少見面  手機也打不通很多遍
說過找我  但又失蹤數天
情願始終都不發現  這開朗聲音眼神在變
不想太遠  只等一天  倒數新婚的喜宴


如果有個她  難可置信嗎 ?
能親口跟我說老實嗎?
曾相伴度假
  攤分所有密碼
結果只有  望著共對沒有講話  不傷心嗎?

如果你愛她  如果我太差 
殘忍的真相要揭露嗎
離開又念掛  留低又害怕  冒雪走過  世界再有沒有初夏

如果有個她  難可置信嗎 
疑心生出這個惡夢嗎
拿起十字架  祝禱不要害怕
你只不過  熱度漸冷熱愛昇華 應開心嗎?—->有沒有她

沒有留言:

張貼留言