2009年1月20日 星期二

小茶會

我覺得今日好幸福呀!!…..我覺得今日圍繞住我既…..全部都係有關於我最鐘意既”食”….早上我去左照肺…..唔係比喻俾老闆話哥d照肺….係真係去衛生局哥d照肺….今次我終於都無調轉件衫黎著喇….上次個笑話真係會比人笑足一世…仲有人特登腥咩四俾我提我唔好再著錯衫tim…..可見醜事當真係會傳千里的~照完之後我仲經過雀仔園見到好耐無見既油炸鬼阿伯…..當然要幫襯下佢條炸兩啦!!食到好飽無幾耐又話要食中午飯喇….今日又係異常豐富….下晏醒又再番工…噢….肚子裏中午的小東西仲未落格…..又到左五點半的豐富小茶會了………



小茶會的事緣就係今次係我地(小t…sasa和臭男人)….第二次出xx(第一次出既時候由於我唔係澳門所以押後到第二次)…….所以就出少少心….請同事仔食左一個下午茶喇…..我地叫左pizza hut呢…好耐無食過….



後面的一堆紙盒很殺風景呢~




一大堆的美食…..戰前……



mui mui們的互相合照




我要同呢個禮拜生日既準壽星女一齊合照




呢條小蕉蕉係nata送俾sasa的生日禮物……..我認為他是我的契仔…………唔知點解我抱住契仔的樣子可以那麼淫(右圖)……..




但係佢既媽媽唔承認我係佢契媽既身份…..多波折




不太齊人的合照…….細鴨手上仲攞住野食….勞煩那位照相大兄




臨走時同事們都同我地講多謝……不過我同大家講:其實我唔係好慣人地同我講多謝……………因為通常都係我同人地講多謝多d……你地呢班善長人翁成日都負責填飽我個肚子!!!!我多謝你地先岩哈哈



那…..我依家又去食飯食爸爸煮既牛尾湯通心粉喇



我發現我既妒嫉心好重…我要練習成為大方達人先得喇

沒有留言:

張貼留言