2009年1月6日 星期二

香港燈飾之約

今日係星期二咋….好啦好啦…..我會用我既意志捱到去星期五既……不過今日有張單搞到我鬼死咁煩呀……d bit機死得未呀……..搞左我成個鐘呀…最衰係哥個神秘部門囉….明明以前都係咁改架啦…..依家又要呢樣又要哥樣….如果唔係我臨收工時打個電話去神秘部門呀…..根本都收唔到工呀….算啦….諗諗下……老ray仲有兩堂就唔使再見到佢喇….都算係近期喜訊…..哈哈……….我好肚餓呀依家…..不過我依家有一樣新零食—-蜜糖…..好好味呢…..今日食左五啖呀….兩啖係公司食….三啖係屋企食…原來就咁食一啖比起沖水飲好味好多呢~sasa話我似以前係屋企偷食好立克粉d細路……..食完我覺得個人開心d tim呀…仲笑得甜左tim(嘔)……….



整番之前d相上黎…….又係關於聖誕節既…..哈哈…你睇下我幾鐘意聖誕節!!!!係12月8日去完香港迪迪尼之後….相距個幾禮拜度…..我又再去左次香港喇…..今次既人物有…..杯杯….我…毛寶及小蘭…..去既原因係因為…..有人話要去香港睇燈飾呀….好娘呀我地….又睇下點



首先呢…..我地又搭左金光飛航喇….今次好好彩又有小蘭車我地一齊去呀…..不過好煩呀….都有好多人呀……上船之後排過關哥度超多人囉…..只有係呢個時候我會好想成為香港居民……..等到傻左先會開多幾條line……….噢…又話好有效率呢…想死……….之後終於出到去喇….咁我地就諗住去尖沙咀一間叫羽壽司既日本餐度食啦…..點知….又係執左囉唔該….最後死死地氣又去番板前壽司度食囉哈哈…….食飽飽去左海港城行街街喇……為左毛寶睇何韻詩既十日談…..好似前幾年都有睇海港城棵聖誕樹….今次棵聖誕樹又幾特別喎…..變成咁呀





仲有仲有…..hocc既十日談有黛瑪….我既鋪屎一貫的老土




終於睇到第一個景點喇…海港城的燈飾好似未令過我地失望過…今次佢個主題係—-車站……好靚呀!!!




我本黎覺得呢張相唔錯….但係…小蘭你做咩搶我鏡呀




從下面影上去都係咁靚呢……唔知佢出年會唔會更靚呢




之後我地睇完呢個燈飾之後就………..去左行街喇….都話我地掛羊頭賣狗肉啦!!!!!!我就買左件褸啦……佢地都有買到衫呀……不過我買得最多既..叫野食…



係time square出面個空地就有呢個好似carrie chau展覽……..都幾得意呀




連電梯都變埋佢既展覽場地…..好靚呀個電梯




今年既time square裏面….聖誕樹不見了…取而代之順理成章的也是這個展覽




夜晚餐飯我地仲去左食上樓私房菜…由餐湯至甜品有成十道菜咁多…好飽呀~



希望聽日都可以食咁多蜜糖啦~咁我就好開心喇~~~

沒有留言:

張貼留言