2009年1月21日 星期三

pokka cafe(一個有汗有淚的故事)

我都唔知點解我既懶惰到左1月21號今日仲未搣甩…..番工都係咁遊遊魂咁….又成日行黎行喎…..哈哈…可能有d性格係一世都改唔到呢~~今日知道左我地係有開年飯食既(公司)….都幾反高潮喎!!!!不過有得大家一齊坐埋食下飯都好開心架喇!!番多幾日工就到新年喇~~~希望呢兩日快d過啦!!!仲有依家期待緊星期五elsa的生日會呀~~



之前去左重新開張的pokka cafe…….以前我就最鐘意佢個石頭飯…….不過佢成日都話賣哂……..以家仲加到九十蚊一個…….超貴……今次就試左一個新既野飲…..叫做宇治綠茶牛奶……..好香好香呀…….好凍好凍哥時飲好好味呢~飲完覺得自己好少女架!





另外新見識既叫做咩北海道牛奶咖啡….佢d冰都係用咖啡整…所以會飲極都唔怕變淡!!!好好味架都




所謂有汗有淚就係呢個驚人多士…..呢個多士係我生命中佔左好深既地位….唔係因為我由細食到大…..係因為呢個多士係八佰伴哥時我地已經好想食……第一次見到佢時係初中時代…..係櫥窗見到佢既模型…..好想好想食…..但係一路都無行過入去食…因為好貴…成四十二蚊一個多士….如果加埋野飲…肯定貴到飛起…….到畢左業出黎做野叫做搵到個錢…..都無行過入去食…..直到哥日終於鼓起勇氣去叫喇…….你等左咁多年既野終於都入左口喇…..但係…其實無你係呢七,八年裏面所諗既咁美好…..真可惜…..大大話話有成七,八年時間先食到佢….你就可以諗到我地有幾窮喇~




我像一隻為食猩猩嗎??????????

沒有留言:

張貼留言