2009年1月14日 星期三

到底有幾多個我呀?

噢…..懶了5日的我番黎喇!!!無寫blog既原因就係因為….太凍喇…..同埋都係懶呀!!哈哈……..星期六的吃宵夜活動很開心呢….因為同兩個好朋友仔傾計傾左超耐呀~星期一又上完最後一堂既老ray….好開心…我地終於捱完佢哥科喇…..唔使再見到佢我諗係新年之前最開心既事喇~噚日都好開心呢….請了朋友們上黎屋企一齊乳豬海鮮呀….食到個肚飽到呀!!!!丞責師傅好準呀!!!今日我睇佢本書佢話我呢個禮拜既情緒都係係最高點….真係好準呀……呢個禮拜我都好似無唔開心過咁呀!!!!希望keep住落去就好喇!!!!



星期五時係屋企上演左一場好戲……好e….封你做本世紀最乞人憎既人….應該都不為過…..你份人自私自利….只係顧住自己開心成日都番黎搞住我地……..你係乜人黎架????你簡直影衰哂d香港人囉…….有錢你就去租酒店啦……你知唔知你成日咁樣番一番黎…..媽媽要洗幾多野呀??又成日係我屋企嘈嘈嘈…..搞到我連覺都無得訓…..唉……你呢種咁既人….咁衰咁乞人憎….除左你屋企人之外….有邊個頂得你順????真係唔知有人會唔知醜可以去到呢個情度

之前同表妹用佢個….唔知咩….擺係個鏡頭前面影左d搞笑相





就係用呢個黎影……都幾得意…不過好似話要一百蚊呢..

沒有留言:

張貼留言