2009年1月22日 星期四

天狗蝕日

何為之天狗蝕日呢今日?此非乃天文現象…..此乃形容xx教會所有會員今日都係收點半呢(呢件事好似無發生過咁囉)~所以教員們+sasa今日放左工一齊去翠園飲茶呀…..本身係好開心既一件事……點知……….我都唔明翠園d野可以愈黎愈難食囉……仲有咁多人去排隊好似爭住食咁….如果淨係因為地點問題(方便)…….我諗我寧願以後行遠d囉……叫左個xx炒面……wow……無食過有個炒面可以咁難食囉…..sasa叫我地快d食….話依家開始凍凍地唔好食…..我話….個面熱辣辣攞黎哥時……已經好難食喇….我諗平時街邊五蚊一包哥d一定好味過佢囉!!!!仲有呀….其實佢所有點心都係同一個模….唔知叫左個咩明蝦角….咬開根本就係攞d蝦蛟去炸….攞命呀….食完之後打哂冷震仲要俾我知道…..要成七十六蚊一個人…..真係學男人話齋:去永利軒食好過……..雖然係貴…起碼我知道係好食先…平時都唔想咁讚佢….但今次真係不得不讚



呵呵呵…..今日整左d之前用fuji即影即有上黎俾大定睇下我有幾少女….有d呢就係迪迪尼啦…有d就係去香港睇燈飾啦….平安夜啦……阿家結婚啦…..仲有一張臭仔柏tim…..全部都無經過挑選架…..證明張張得一張(我唔係想表達我好少女所以影得咁靚…..係我想一再強調部相機真係影d相好靚咋…不過我都唔排除其中一個小原因影得好係因為我真係好少女囉….呵呵呵~)



香港迪迪尼篇

迪迪尼哥日剎是好天呢~所以影d咩相都係咁靚既呢!!!





影到很有懷舊味呢~我係講緊個城堡唔係我呢呵呵




呢張相我覺得影得好靚架…..不過你唔好睇我影相時好開心呀…..其實影相影左好耐(毛大師覺得個構圖唔夠靚…等d波吹靚d先影)….哥時又大風喎…..d波不停被吹黎吹去…..於是波波們不停地打我個頭….其實我個樣係想表現:好x痛呀~




巴斯巴斯…….不過其實我係鐘意三眼仔多d~胡迪都唔錯




我唔知毛寶呢個鋪屎係…….想表達d咩??????




粉有意思呢~兩張表現出我不同的美~所以兩張我都鐘意~




呢張係我係迪迪尼最最鐘意呢~唐老鴨自己哄埋去fuji度….於是我就跟埋佢一齊哄埋去….所以就做就左呢張超少女的相




調皮高飛~~我之前都話佢識做戲架啦….可惜咁黑啦~




香港篇

香港燈飾之會…..也是超級超級的好天呢……仲好鬼死曬呀~




hocc的黛瑪………..影相夠哂一流….因為有我依家愛的紅色




聖誕節篇

有agnes b同我地一齊影相也是特別的型仔呢~




阿家婚宴篇

右圖的家家真係超級超級的調皮呢~哎呀….已為人婦架喇




噢….這是我最喜愛的bb~又係叫sasa呢….好靚女呀……..咁大個女喇~同佢一齊影既呢張相我覺得連自己都少女了不少~




臭仔柏篇

你隻臭仔柏丫………成日都要有脆雞塊你先肯乖乖望鏡頭影相……但證明左我係米字國超市買最平的零食給你是對的…因為你只喜歡吃最cheap的哈哈~貴的你可是一看也不看…真係一條有品味有性格的狗呀




明天就是elsa的生日喇~期待聚會中~

沒有留言:

張貼留言