2009年2月1日 星期日

有朋自遠方來....不亦樂乎

死臭賓賓星期五俾假電話我….等我搵唔番佢問佢攞五十蚊…..你無好死!!!!!!你知驚就係上黎攞野時俾番五十蚊我~



噚晚我好似一個哭娃娃仆倒在床上訓著…….訓醒就係度諗真係做人要成熟d先得喇…..再係咁就真係無進步喇~淚眼漣漣呢~



今日去左毛寶鋪頭拜年…..佢又去左我度拜年….所以今日係拜年日呀哈哈!!!今日講下講下…..真係好想再去日本呀….今日阿家問我有乜咁吸引呢日本….吸引在….d野好食…每次都有新事物俾我地發掘到……好想好想五月可以去到呀….但係d yen既價位可唔可以唔好咁高呀????????



今晚約左我好耐無見既nip呀~佢係台灣番左黎呀~……所以今晚約左佢出黎一齊食飯……去食我最愛的烤肉呢~今次去左新地方食…叫DonDon….係日式烤肉….佢唔係唔好食既…不過我應該鐘意食韓式烤肉多d呢~



我地叫左個套餐…360蚊兩個人…都幾多野食下架….有沙律….蕃茄kimchi(呢個幾搞笑幾好食)….香蔥牛舌(好多好多蔥囉….但食入口又唔係太勁蔥味幾ok喎!)….一碟三百克既肉….一個蔬菜湯(麻麻地)…..一個石窩飯(無以前既pokka cafe同大陸間味千烤肉咁好食)….仲有柚子雪糕…所以我今晚..好飽





兩個正在烤肉的美少女…………嘔囉………..我個樣超殘~




之後我地就出左去行下喇..因為食得太飽…..行下行下我地就去左starbucks度飲野……….仲傾左好耐好耐計……笑到我肚都彎埋……….雖然我地唔係成日見…….但每一次見面都會有超多自己野講……好開心有你呢個朋友聶大哥~我地仲做左自遊行係噴水池影相…..阿nip仲笑影相既人攝影技術有限




還是我最愛的….才能把我的殘樣化腐朽為正常~我愛你fuji

沒有留言:

張貼留言