2009年1月8日 星期四

第三次一個關於聖誕節的故事(又黎聖誕喇)

哈哈…..唔知點解今日會咁得閒呢?…….市民們真係鍚我地呀…..今日有咩特別呢???無乜丫….最開心咪有人約星期六有聚會囉~本黎今個禮拜都無乜野做….但咁樣有人約一約….咁又令明天既happy friday有d生氣囉呵呵~仲有希望joey演唱會個位會好正啦…..等我地可以盡情投入其中!!!!我依家已經要開始唱定周兒d歌喇……我希望佢會唱….阿門啦…黃色大門啦….損友啦….赤地雪啦…..越唱越強啦….蜃樓啦….唔得喇….全部都好想聽呀!!!上次於神d歌無周兒咁熟已經睇得咁high喇………今次我驚我興奮到暈低呀!!!!!!希望佢成個演唱會都好似香港既star light咁就好喇!!!!又在期待中!!!



依家每天都好似以前咁在開心中渡過…..皆因依家我做左winnie the pooh…….喜歡食蜜糖…..過著甜美既生活(嘔)



今日要睇既相就係……又係……….關於聖誕節既呢哈哈….呢張係12月24號平安夜哥晚影既…哥晚去左vogue唱k…….間房雖然好細(好啦……大topone最細哥間少少啦)……..但係佢每間房都有個主題既….我地哥間就係muimui們最愛的agnes b呢~幾型仔呀…….我諗間房平時去都幾貴……因為好新………不過最最最傳奇係…….哥晚我地係一蚊一毫都無出過架!!!!!!!!!!!





好!!到左12月26號了….我地四個鴨鴨約左去four season度食自助餐呢(本身有7個人….因為某d原因…減下減下…得番四個)…..好興奮呀….除左因為呢個自助餐有d料到之外……就係因為我地增設左交換禮物環節!!!!睇下幾多禮物!!!




抽獎既形式就係將所有人既名寫哂放入自制既抽獎袋(有五個人啦..因為阿杯人唔到禮都到)……之後每人抽一張….睇下抽中邊個哥份….如有一個人抽中自己哥份…..都要重抽…….點知第一次抽…有其中三個人都抽中自己…好邪呢!!!我都唔係好明點解毛寶個樣可以咁搞笑……好似卡通咁




第二次終於都有結果喇!!!!各人同自己抽中禮物影下相…我同毛寶有另外一份是杯杯送俾我地架~我哥個係一個usb mini vacuum…佢話想我間房乾淨d喎




介紹下各人抽中d咩先……我呢就抽中左朗仔哥份kiehl’s潤唇膏…..朗仔就抽中左杯杯份少女袋………小貞就抽中左我隻hello mimi拖鞋(因為呢對拖鞋我地產生左好大既誤會呢~哈哈…大家講番出黎先覺得好笑!!)…..毛寶就抽中左小貞的巾巾~(好岩線….因為我地都覺得呢份禮物得毛寶一個人合適…哈..咁岩佢就抽中喇~)……而小杯呢~就命中注定抽中毛寶的鴨仔mp3播放(因為佢抽兩次都係抽中佢哥樣囉)…但係份禮物就無出現呢..因為佢當晚無到~




睇到我哥日同sasa有幾襯嗎??一樣色外套..一樣的間條




我要繼續去做tiffany the pooh喇~

沒有留言:

張貼留言