2009年1月19日 星期一

雜相幾張

今日呀……..好鬼多野做呀……好彩下晏有d野食俾我放入個肚等我今日既生活無咁空虛同悶咋…平常的一個星期一



成日都會有d零零碎碎既相出現…等我post埋佢先



好似切緊結婚蛋糕既他倆….其實哥日係一齊打邊爐既日子





除夕夜行去睇吳雨輝….企得好遠好遠咁睇佢…..雖然唔清楚但係唱歌好聽….最衰哥個阿sir整到我隻手…如果唔係我就可以影到一張輝輝正面的靚靚相囉~




牛年馬月…打過一個真係海鮮既邊爐….真係好正….睇落好似好少野食咁…..但兩個人打完之後發現食物岩岩好….仲好飽呀




某天在i.t試身室…..諗住試一件衫…點知件衫俾我地咁玩…一件衫三個人試左超耐笑左好耐….笑到透唔到氣…..好似蜘蛛精咁……大家估下個樣無出鏡但隻手出左鏡哥個係邊個??

沒有留言:

張貼留言