2008年7月13日 星期日

with a boy like me?!

今日又去左搵阿co哥….諗住轉下新形象….所以就叫佢剪剪剪短d頭髮佢…..剪完都覺得真係幾短…..本來諗住剪個更短既…好彩無咁做咋…..原來仲未有吉屎去咁做…一番到屋企涼都唔沖諗住俾爸爸媽媽睇下個新髮型….爸爸話:你諗住去考保安呀?….媽媽既反應一如以往剪短髮既回應:好好呀……怪媽媽…總喜歡女兒恤短髮……..不過有機會長番…..唔驚



新的髮型…..係咪好短呢?????下次試下再短少少





根本如果唔係化左妝加有少少胸…..真係好似男仔




食完野之後係塔石廣場見到既小彩虹..好kawaii既呢




剪完頭髮之後就周圍行下…..又俾我發現左兩隻得意野…係小b女….雖然成日都話d人攞住隻b女周街影相好傻….不過我地都帶阿寶出街影相啦(仲要帶埋佢去旅行tim)…不過我唔鐘意大b女….我淨係鐘意小b女…因為佢d衫好得意….今日買左兩隻新既….一隻自己買…另外一隻有人送….多謝mo仔…加埋之前三隻…有五隻喇!!!!!



呢隻係今日新買…..本來無諗住買…..但行到另一間鋪頭時竟然平之前間鋪頭成50蚊…..見機不可失……所以忍唔到手買左…..不過佢係個盒度拆唔到出黎……所以影得唔係好清…但係佢好得意…….個頭有頂蘋果帽




其中有一隻係今日新買….就係聖誕扮相哥個…..最鐘意佢塊面有雀斑呀….話哂夠寫實嘛…同埋佢套聖誕衫衫都好靚呀..其餘都係之前既….不過都係迪士尼人物既扮相…..覺得好鬼死得意…..有四眼雞丁啦…marie啦…..仲有好靚女既灰姑娘…..如果有$$$可能會臭埋萬聖節扮相既小b女番屋企….




夜晚食完飯就去左睇wanted…..殺神特工……絕無悶場….動作一流……真係好正……唔知阿大波波拍呢套戲時有左bb未呢??




今個禮拜睇哥兩套戲總結黎講都係好正….kung fu panda就好好笑….呢套就好勁…..我諗兩套都會買碟黎珍藏

沒有留言:

張貼留言