2008年7月6日 星期日

日本之旅遇上小阻滯

噚日去左旅行社…..諗住book去日本d野….以為提前咁早book會好順利….點知番黎班機去左waiting list哥度等..希望可以入到好d既時間啦…..咁玩既時間會充足d!!!!去完旅行社之後就去左欣欣杯屋企….又見到衰仔柏…查實佢乖既時候都幾可愛既…..



就係同佢呢個深情對望…下一秒揸相機哥個人已經衝左過黎救我喇…..可能我同佢對望…佢以為我表達佢知佢可以趷我




有邊隻斑點狗可以好似佢咁….塊面無乜斑點…但兩隻眼既黑眼線生到同隻眼超貼…..我畫都無佢生得咁自然





無人理佢哥時佢又會行埋張chair度there張chair引人注意




呢幾個眼鏡係waiwai上次幫hanhan笛su攞既….發現帶左佢之後睇野會離罩….無焦點…我地又黎一次比拼….睇下邊個最好睇啦….但以我個人黎講就應該係黑人眼鏡既欣欣杯最襯呀




我個樣完全係行過路過既




呢張相係咪影得柏柏好靚仔呢?因為我手中有脆雞塊…佢隻眼係望住佢…..諗住呢張影得咁成功就調位影多張…點知柏仔趁亂乘機從hanhan笛su手中搶走左脆雞塊lu~




好愛呢幅畫…因為每次見到都會笑




噚晚去完我地最愛去既糖水鋪”金玉滿堂”食糖水…..但今日欣欣杯同小籣個肚唔舒服….但我同毛毛球就無事….希望佢地快d好番啦

沒有留言:

張貼留言