2008年7月28日 星期一

狂歡兩寶香港之旅---2

續番噚日既香港之旅先……睇完polaroid之後….我地就係又一城度周圍行………其實又一城都幾多野行….可以一次過滿足我多個需要….有agnes b….H & M(貪佢夠平)…..i.t…..toysrus….izzue…..log on之類之類啦…..哥日都行左成三個鐘度呀……



隨左有polaroid展覽外….佢商場仲有其他好似mini cooper展咁




CHOCOOLATE鋪頭個櫥窗咕筍好得意呀




間商場好大(不過應該唔可以同外國比)…仲有咁大個溜冰場




行到攰仲去左一間叫OLIVER’S SUPER SANDWICHES既地方食野…..d包都幾鬼大個又多料…個湯仲好好味呀




跟住我地就去左旺角喇…..當然有去食我最愛既冷撈啦…食完之後個口仲超臭呀….不過好似差不多每次都會見到佢…..上一次見到佢好似係尖沙咀




之後行下行下就去左食味千拉面做夜晚飯喇….都有好耐未試過係香港食味千…..因為我地都無乜胃口….所以就求其搵d野食下就算…..不過發現香港既味千拉面好難食呀….比起內地哥間仲難食d呀………..



賽後檢討買左d咩先:

1.5件衫



2.一堆野食….最鐘意食酒心朱古力




3.新的哈波眼鏡…今次加厚鏡片….仲影左沙龍..好咪好無聊




4.係city super度買左支野飲愛黎草….係呀我草野飲樽同罐架…




5.一個面膜…..係skin food度買….我終於無俾佢氹到我買其他野喇




6.一條belt……….係chocoolate度買…鐘意佢夠波點




7.一隻未係澳門見過既小b女…係shanghai season呀..夠姣




8.仲有一個好得意既扭蛋….扭d jelly belly出黎..仲一抽就係最靚紅色




9.呢兩隻碟….唔係澳門無得買…只係見到就想買…好愛step up 2最後跳舞哥度


同大家分享一下這個最後最正跳舞哥度….真係好正架!(我終於識整vedio上黎)[youtube http://www.youtube.com/watch?v=aERAKSGvqdQ&hl=en&fs=1]
(我最鐘意睇係由3分50秒開始哥度….超正…不過我依先識整上黎超低b)



10.仲有就係買得最開心既野喇………mr. davos…………搵左成日呀我地….首先去左尖沙咀睇…無….跟住就去左旺角d波鞋街搵….行左好耐好耐….好熱…跟住毛球好緊張咁揸住我隻手以為有….點知行近d睇……………………係hello kitty跟人地個款一模一樣囉….o咀…………………….好彩最後搵到…不過無現貨….但佢仲肯寄過黎澳門俾我地….yeah~~~不過一個禮拜度先有呀……所以實物好快就到我手喇….我最愛的紅色davos先生




今晚有得睇家好月圓喇……好期待呀



沒有留言:

張貼留言