2008年7月27日 星期日

狂歡兩寶香港之旅---1

突然的機會令到噚日有契機去香港…..本來諗住去日本之前都唔會再去香港住…..不過有機會就唯有去下啦(好似好委屈…其實爭住去)….隻杯由於生病…..所以今次變成得番狂歡兩寶…..我地張飛係11點既…我地兩個想早d過去….所以去排九點半候補…..點知….我從來都未試過…..竟然多人到排唔到….跟住跑去排九點九….好彩毛毛球醒目提出去排定十點…所以我地就分開排….因為候補派到我之前哥個(其實我之前得兩個人咋)…真係之前哥個咋…..就0岩0岩好派哂(即係得兩個候補位)….跟住毛毛球排十點哥條隊就排第二先有飛上到………….唉…我從來都未試過排成三次候補先上到船架!



一過到去我地就去最愛去食的板前啦…有我地最鐘意食既三文魚子同超大的帆立貝壽司…..但無海膽囉





食完壽司之後行去時代廣場時…經過見到的警察叔叔好有型




之後諗住係尖沙咀去九龍塘既又一城….由於搭地鐵要轉車…覺得好煩…..之前見到好似有條線係直去九龍塘好似叫唔知咩輕鐵線之類…..貪方便就諗住搭下….點知係尖沙咀站行去尖東站(mtr內)….已經要五分鐘…..想暈….到終於行到去時見到個牌寫住


下?!羅湖…落馬洲?!…….當堂o咀囉….我唔番大陸呀….好彩最後都去到又一城….但下次我唔會再懶醒想唔轉車而去搭呢條線…..攞命…嚇死我呀



之後我地去到又一城就首先去左睇一個係log on裏面既一個polaroid展覽…..之前我都好鐘意買polaroid影相….不過知道佢d菲林唔再出之後都無影過lu~中學哥時好似鐘意玩多d…依家都鐘意即影即有….不過玩毛毛球哥d囉..hehe


其實佢影出黎d相係咪特別特別好呢????唔…….我唔識呀…覺得同fuji哥d差唔多囉….不過就梗係覺得polaroid d機係靚仔好多囉!



由於一篇只可以廿張相….所以淨低哥d就聽日先講啦!

to be continued

沒有留言:

張貼留言