2008年7月20日 星期日

終於完左考試喇

hohoho…….今日十二點九企出課室時……正式宣佈我既暑假到來喇…..yeah~~~~雖然暑假都係要番工……….但諗起一放工唔使番學可以即刻跑番屋企行黎行去….想做乜都得既時候…..真係超級開心呀!考完試去食飯時真係開心到傻左….一路食一路話因間行街要買好多野…..其實我寧願番工都唔番學….今個禮拜就開始番晏喇…..因為考完試要同d同事調下更…..都好既可以訓多一粒鐘



但今日行街係乜都買唔到….行番阿婆度食飯時經過塔石廣場有個藝墟….都幾得意呀…最正係有把扇俾我…因為今日又係熱到傻





其中有個攤位係土生葡人咩協會咁…展左d係用墊野食d通花紙黎幫公仔做衫…我覺得幾靚同幾得意下……都幾有創意架~~~~~~




仲見到我在狗類中的最愛…超級百厭星——史納莎…..跑得超快

沒有留言:

張貼留言