2008年7月31日 星期四

Tom Riddle

哈哈哈…..星期一wai wai整左新甜品俾我地食—士多啤梨嚤屎……我直到噚日先記得將佢帶番屋企…..哈哈哈….雖然質感已經被我擺到變布丁…..哈哈哈….但個味仲好好味架….唔好怪我啦我下次唔敢喇…你唔好唔整俾我食呀



華…你睇下佢…..身材同色澤都一流呀





好搞笑今日打開個locker時….見到好耐之前貼係度一張好似momo的猩猩相(真係好似)…..上次sa攞佢出黎睇完笑完擺番入去後…..依家先發現佢好似扮緊米老屎(米老屎係磁石)….好搞笑….有時可能真係放慢腳步睇下四週圍既野可能真係有驚喜架!!!!!




呢個係最新的哈波6 preview…由小貞噚日腥俾我(好似11月就會做喇)…小貞話拍得唔太吸引…….唔….可能因為今集開始詳細講番tom riddle(佛地魔小時侯)既身世….同埋講番佢爸爸媽媽d野….仲有鄧不利多會…….所以先會有咁既感覺….但我個人黎講我都係覺得好吸引….如果佢係會跟足原著咁拍既話….我真係有諗過第七集大結局時著哂成套哈波企出黎睇戲架
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=sBGbKCm_pQQ&hl=en&fs=1]

沒有留言:

張貼留言